Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I thought we were friends... » 3

I thought we were friends...

12 dec 2009 - 22:01

292

0

214



3

lalala

"... En dit is mijn oudste dochter Désirée," hoor ik mijn moeder, terwijl ik nog niet eens de trap af ben, zeggen. Maar waarom zei ze dat in het Nederlands? Ik loop de laatste paar treden af en ga naast mijn moeder staan. "Wat is er?" vraag ik haar. Volgens mij heeft ze niet eens in de gaten dat ik tegen haar praat, want ze gewoon door met een 2 mensen. Waarschijnlijk een moeder met haar dochter. Pas als ze zich omdraait om iets te drinken te pakken ziet ze mij. "Dees, dit zijn Rowena en haar moeder, ze zijn onze buren," zegt mam blij. Fijn Nederlandse buren, nu nog een buurtfeest en mijn dag is helemaal verpest. Als mama haar mond open doet om, waarschijnlijk, buurtfeest te zeggen vraag ik snel of iemand wat te drinken wil. "2 koffie en een cassis," zegt mam, die het blijkbaar al had gevraagd. Ik loop naar de keuken en schenk eerst de koffie in, die mam al gezet had. Ik loop met de kopjes terug en zet ze op de tafel. Mam en de buren gaan zitten en ik loop terug naar de keuken om de cassis te pakken. Helaas ben ik te snel terug en beginnen ze net over het buurtfeest. Rowena's moeder zit in het comité en wij zijn dus eregasten. Ik geef Rowena een glas en ga naast haar zitten. "Is je moeder altijd zo als er nieuwe mensen zijn komen wonen?" fluister ik in haar oor. Ze knikt. "Kun je me alsjeblieft redden uit dit dode gesprek?" vraagt ze. Ik sta op en kijk naar mam. "Mag Rowena me helpen met uitpakken?" Mijn moeder, die even naar me kijkt, knikt. Ik loop de trappen op en Rowena komt achter me aan..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.