Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I thought we were friends... » 4

I thought we were friends...

12 dec 2009 - 22:02

242

0

216



4

gaap :D

Als we boven zijn valt Rowena op mijn bed neer. "Bedankt voor het redden," zegt ze. Ik glimlach. "Je moet me wel helpen met uitpakken, anders komt mijn moeder erachter dat het alleen een vluchtpoging was," zeg ik dan maar. Ze knikt. Dan beginnen we met uitpakken. Ik pak de koffer waarvan ik weet dat mijn posters, CD's en nog meer andere dingen erin zitten. "Zal ik geluidjes aanzetten?" vraag ik droog. Rowena knikt. Snel zoek ik A Little Bit Longer. Aangezien die onderop ligt pak ik de eerste Jonas CD die ik tegen kom. Lines, Vines and Trying Times dus. Ik doe hem in de CDspeler en zing zachtjes mee met World War III. "Wacht eens even," zegt Rowena dan, "Ben je een Jonas-fan?" Ik knik. "Dan moet je vanavond zeker naar dat buurtfeest komen!" roept ze. "Hoezo?" "Dat zie je daar wel," is Rowena's briljante antwoord. Yes, meer mensen die me dwingen om naar dat feest te komen. "Rowena!" klinkt het van beneden, "We gaan de rest vertellen over het buurtfeest!" Rowena kijkt me verontschuldigend aan. Ik glimlach als teken dat het wel goedkomt. Dan loopt ze de trap af. Wat zou ze over JB bedoelen. Ze zullen toch niet in deze buurt wonen, of wel? Ik probeer ergens anders aan te denken en ga kijken of er mensen zo gek zijn geweest om te wachten totdat ik mijn eerste blogstukje zou plaatsen. 3 reacties al.
Snel begin ik met lezen....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.