Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I thought we were friends... » 8

I thought we were friends...

12 dec 2009 - 22:06

259

0

198



8

1234567[b]8[/b]

"Dat had je best even kunnen vragen!" zeg ik. "Sorry, maar ik dacht dat je dat wel leuk zou vinden!" Tuurlijk, dat denken ze altijd. Zelfs mijn beste vriendin in Nederland had dit soort momenten. Rowena kijkt me zielig aan. "Wil je echt niet meedoen?" vraagt ze. "Oké, maar alleen voor deze keer, en anders vraag je het maar eerst," antwoord ik. Ze knikt blij. "Maar wil je met me samen of alleen?" vraagt ze dan. "Alleen, anders ga ik nog zwaarder af," zeg ik glimlachend. Rowena kijkt me lachend aan. Ik kijk naar onze moeders, die heel erg staan te seinen. "Volgens mij kunnen we beter terug gaan," zeg ik dan. Ze knikt. We lopen naar onze ouders. "Het is tijd om jullie officieel buurtbewoners te maken," zegt Rowena's moeder met een vals lachje. "Krijgen we een ontgroening ofzo?!" zeg ik, volgens mij kwam dat er iets té bang uit. Ze schudt haar hoofd. Ik zucht. "Het is gewoon iets in de richting van voorstellen aan de rest van de buurt, anders is er een grote kans dat je raar aangekeken wordt. Maar goed, loop maar mee," zegt Rowena's moeder. Dit kan toch niet goed gaan, denk ik terwijl ik achter de rest aanslof. Rowena komt naast me lopen. "Wat is er?" vraagt ze bezorgd. "Ik houd er gewoon niet van om voor grote groepen mensen te staan," zeg ik en ik voel me rood worden. "Dan zorg je er maar voor dat je er nu geen last van krijgt, want echt iedereen is er," zegt ze lachend..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.