Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I thought we were friends... » 9

I thought we were friends...

12 dec 2009 - 22:08

352

0

209



9

123456789

"En hoeveel mensen zijn dat?" "You'll see," antwoordt Rowena geheimzinnig. We moeten van haar moeder aan de zijkant van een verhoging blijven wachten, terwijl zij ons een voor een voorstelt aan de buurt. "Jullie hebben vast allang in de gaten dat er een nieuw gezin in onze supergezellige buurt is komen wonen. Dat is ook de reden voor dit feest, en jullie kennen de planning maar voor de nieuwe mensen zal ik hem zo even vertellen. Maar goed, meet Corry, Harry, Rianne and Désirée," zegt Rowena's moeder dan. Als ik mijn naam hoor wil ik het liefst terug naar huis rennen, maar ik word zachtjes richting het podium geduwt. Als ik me omdraai om te kijken wie het zou kunnen zijn is er niemand te bekennen. Misschien was het een teken dat vond dat ik hier gewoon voor mezelf op moet komen en moet proberen van mijn angsten af te komen. Ik zucht en loop dan ook richting het podium. Als ik het podium op word geholpen blijf ik naar de grond kijken. Niet dat iemand dat iets kan schelen ofzo. Ik kijk door mijn haar naar alle mensen voor me. Nee hè, ik ga zo dadelijk dus gewoon dood met die karaoke-show. Door mijn gedachten heb ik niet eens in de gaten dat mijn ouders en zusje al iets over zichzelf hebben staan vertellen. Dan word er opeens microfoon in mijn handen gedrukt. Is de karaoke-show soms al begonnen? Door een paar haarpieken kijk in in de richting van Rowena. Ze begint vrolijk uit te beelden dat ik iets over mezelf moet vertellen, helaas begrijp ik het op dat moment niet. Dan kijk ik naar mam, die allang in de gaten had dat ik er niet helemaal bij ben met mijn hoofd. Ze wijst simpel naar zichzelf en dan heb ik het in de gaten. Stotterend begin ik over mezelf te vertellen. "Ik ben Désirée, maar zeg maar gewoon Deez, of wat je maar leuk vind. Ik ben 16 en mijn hobby's zijn golf, gitaar spelen en rondhangen met vrienden die ik hier niet heb. En dat is zo ongeveer alles."


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.