Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I thought we were friends... » 10

I thought we were friends...

12 dec 2009 - 22:08

269

0

250



10

// (^^) ()-()

Ik geef de microfoon terug aan Rowena's moeder en ik ben superblij als ze eindelijk zegt dat we van het podium afkunnen. Mam, die blijkbaar al het hele terrein uit haar hoofd kende, leid ons naar een tafeltje midden op het terrein. Had ze nu geen plek achterin kunnen kiezen? Niet dat er echt een achterin was ofzo, maar toch. Ik ga naast Rowena zitten en kijk naar de mensen om me heen. Niemand komt me bekend voor, behalve mijn eigen gezin en Rowena met haar moeder. "Waarom moest ik nu komen?" sis ik naar Rowena. "Wacht nu maar," zegt ze. Ik rol met mijn ogen en zak onderuit in de stoel waar ik opzit. Ik heb niet in de gaten dat Rowena's moeder het programma aan het vertellen is. Ik denk alleen maar aan het feit dat ik straks afga. Ik schrik op uit mijn gedachten als Rowena mijn arm er half aftrekt. "Wat?" zeg ik verveeld. "Het is karaoke-tijd," zegt Rowena vrolijk. Voordat ik er erg in heb sleept ze me mee naar voren. Rowena legt snel de regels uit en dan beginnen we. Rowena wordt als eerste naar voren gehaald en wordt gedwongen om Billy Jean te zingen. Wow, Rowena is best wel heel erg goed. Dan voel ik een hand op mijn schouder en draai me om. Ik kijk in een paar prachtige bruine ogen. Ik kijk snel naar beneden maar mijn hoofd word weer naarboven gehaald. Dan valt het me op dat degene die waarschijnlijk met me wil praten een dogtag om zijn hals heeft hangen. "Wat?" zeg ik zonder hem aan te kijken..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.