Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I thought we were friends... » 11

I thought we were friends...

12 dec 2009 - 22:09

371

0

188



11

woesj

"Je mag best aardiger reageren hoor," zegt de jongen dan. Ik kijk in z'n ogen. "Sorry," zeg ik dan zacht, "Ik wist niet dat je er zo gestresst van raakt." Dan valt het me pas op tegen wie ik sta te praten. Niet gillen Deez, zeg ik in mezelf. "Jij was toch Désirée?" zegt Nick met een uberschattige glimlach. "Eh, ja. Maar zeg gewoon Deez, dat is leuker," zeg ik met een rood hoofd. Blijkbaar heeft Nick dat in de gaten en hij glimlacht. "Het is al goed hoor. Ik ben trouwens Nick." Ik glimlach en droom weg in Nicks ogen. Hoelang dat duurde weet ik niet, maar na een tijdje stoot Nick me aan. "Deez, jij bent," zegt hij zacht. Ik knipper met mijn ogen en word door Nick zacht richting het podium geduwt. Elke stap die ik richting het podiuim zet voelt als een stap dichter naar een vampier, zoals James, die zijn tanden in me wil zetten. Met een beetje geluk kom ik niet door de eerste ronde heen. Ik krijg de microfoon in mijn handen gedrukt en de 'computer' zoekt een liedje. "Deze deelnemer zingt: Fly to your heart," klinkt vanuit het apparaat. Helaas ken ik het nummer en is afgaan een stuk moeilijker. Als het lied begint probeer ik eerst nog om de toonsoort te negeren, alleen dat soort dingen kan ik gewoon niet. Dat word dus gewoon mijn slechtste best doen. Ik kijk snel naar het publiek waar Rowena en Nick staan te kijken. Ik kan ze niet teleurstellen en begin dan toch zo goed mogelijk te zingen.
Het liedje is snel voorbij en ik spring zo snel ik kan het podium af. "Deez! Had me gezegd dat je zo goed was, dan had ik je niet ingeschreven, nu kan ik niet meer winnen," zegt Rowena met grote ogen. Fijn, en daar kon ze niet eerder mee komen? Dat zou me een hele vernedering bespaard hebben. Als Nick zijn mond open doet om iets te zeggen begint Rowena weer te praten. Ik kijk vragend naar Nick maar hij haalt zijn schouders op. Als Rowena even stopt om adem te halen zeg ik snel dat ze even stil moet zijn. Direct doet ze haar mond dicht..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.