Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I thought we were friends... » 12

I thought we were friends...

12 dec 2009 - 22:09

205

0

198



12

...

Eindelijk kan Nick iets zeggen. "Deez, weet je hoe goed je bent?" zegt hij ineens. Ik kijk hem raar aan. "Ik ben totaal niet goed!" zeg ik net iets te hard. Van alle kanten hoor ik nu mensen die het met Nick en Rowena eens zijn. Waarom staren ze nu allemaal naar mij, hier kan ik niet tegen. Ik duw mijn handen in mijn zakken en voel de sleutel van ons huis. Ik pak de sleutel vast en begin te rennen. Weg van al die starende mensen. "Deez!" hoor ik nog, maar dan negeer ik ieder geluid dat uit die richting komt. Eenmaal thuis doe ik met trillende handen de deur open en ren ik direct door naar de zolder of beter gezegd, mijn kamer. Snikkend laat ik me op mijn bed vallen. Als ik me weer iets beter voel hoor ik de voordeur opengaan. Die niet veel later weer wordt dichtgeslagen. Maar waarom zijn er maar twee stemmen, die trouwens Engels praten. "Haar kamer is helemaal boven," hoor ik mijn moeder zeggen. Dat komt er iemand de trap op. Mam kan het niet zijn, want de deur werd net weer dichtgeslagen. Dat word er op mijn deur geklopt. "Leave me alone!" schreeuw ik huilend..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.