Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I thought we were friends... » 13

I thought we were friends...

12 dec 2009 - 22:10

213

0

201



13

Ik duw mijn gezicht in m'n kussen en hoor de deur opengaan. "Deez?" klinkt het zachtjes. "Laat me met rust, ik weet dat ik een slechte zangeres ben!" De voetstappen komen dichterbij en ik voel een hand op mijn rug. "Je bent niet slecht," hoor ik Nick zeggen. Ik kijk op. "Je hebt gelijk, ik ben vreselijk." Tranen lopen over mijn gezicht. Nick kijkt me medelijdend aan. "Ik weet hoe je je voelt," zegt hij lief. Ik kijk hem vragend aan. "Laat maar," zegt hij dan, "Maar wil je alsjeblieft weer meekomen? Iedereen wacht op je." Ik schud mijn hoofd. "Kom je dan morgen naar mijn huis?" "Oké dan," zucht ik. Dat maakte hem blijkbaar tevreden, want hij draait zich om en loopt naar de trap. "Nick," zeg ik ineens. Hij draait zich weer om, "Ja?" "Bedankt," zeg ik dan. Hij glimlacht en loopt de trappen af. Als ik de deur dicht hoor slaan ga ik naar beneden. Ik ga direct naar de badkamer en kijk of mijn mascara is uitgelopen. Gelukkig is dat niet het geval. Dan ga ik naar de woonkamer om maar TV te gaan kijken. Ik ga op de bank liggen met de afstandsbediening in mijn hand. Zappend ga ik alle kanalen langs, totdat ik bij JONAS blijf hangen..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.