Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I thought we were friends... » 15

I thought we were friends...

12 dec 2009 - 22:11

207

0

237



15

Ik loop samen met Nick via een omweg naar zijn huis. Dat leek hem beter, omdat we anders over het "feestterrein" zouden moeten. Hij opent de deur en laat me binnen. "Mam?" hoor ik Nick zeggen, "Ik heb iemand meegenomen!" Huh, zouden die niet op het feest moeten zijn? Maar ja, ze zullen vast wel een reden hebben, misschien zijn de jongens net terug van een tour ofzo. Denise komt vanuit de keuken op ons af. "Hoi," zegt ze vrolijk, "Ik ben Denise, de moeder van Kevin, Joe, Nick en Frankie." Ik glimlach. "Ik ben Désirée," zeg ik, "Waar is de rest eigenlijk?" "Frankie en Kevin zijn Elvis uit aan het laten en Paul zit te werken," zegt Denise. "Huh? Maar Joe dan?" vraagt Nick. "Die zit wiskunde te maken met Lyan," zegt ze. Ik kijk Nick vragend aan. "Lyan is een vriendin van ons. Ze is ook Nederlands, misschien kunnen jullie het wel goed met elkaar vinden. Ik zal wel even vragen of ze naar beneden komen," zegt Nick glimlachend. Ik wil er nog iets tegenin brengen maar Nick verdwijnt al naarboven. Denise kijkt me aan. "Wil je misschien een kop thee? Ik heb net gezet," zegt ze beleefd, "Je mag ook best gaan zitten hoor."


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.