Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I thought we were friends... » 16

I thought we were friends...

12 dec 2009 - 22:12

363

0

209



16

Denise gaat terug naar de keuken en ik ga op een bank zitten. Niet veel later komt Nick de trap af en komt hij naast me zitten. Ik kijk Nick vragend aan. "Ze komen zo," zegt hij blij. En inderdaad, niet veel later hoor ik 2 mensen ruzieën over het antwoord op een wiskunde opgave. Ik kijk grinnikend naar Nick. "Zo gaat het altijd," fluistert hij in m'n oor, "En op het eind geeft Joe altijd toe." Net als ik daarover iets tegen Nick wil zeggen komt Denise binnen met thee. "Frankie en Kevin zijn volgens mij zo thuis, dus kunnen ze direct meedoen," zegt ze glimlachend. "Hoi Joe, waar heb je Lianne gelaten?" zegt Nick ineens. "Opgesloten omdat ze niet wil toegeven dat ik gelijk had," zegt hij schijnheilig. Dan ziet hij mij zitten. "Dus dit is dat meisje waar je het over had?" zegt hij als hij naar me toe loopt. Nick knikt. Hij wil zijn mond opendoen om me voor te stellen maar ik ben sneller. "Hoi Joe," zeg ik als ik mijn hand uitsteek, "Ik ben Désirée, of Deez." Joe schudt mijn hand net iets te vrolijk. "Ik ben Joe," zegt hij als hij eindelijk mijn hand loslaat. "Dat wist ik," zeg ik droog. "Gí´h, ben je een fan ofzo?" zegt hij voor de grap. Ik knik. "Maar waarom gil je dan niet?" vraagt Joe dan. "Wil je soms dat ik ga gillen?" Joe schudt wild met zijn hoofd. "Ga dan Lianne bevrijden," zeg ik lachend. Joe knikt nu en rent de trap weer op. Als dan de bel gaat rent Denise naar de deur om die open te maken. "Opletten, precies zoals ze net zei zijn dit Frankie en Kevin," zegt Nick vrolijk. En ja hoor, Frankie komt al binnen met Elvis, nou ja, Elvis sleept Frankie mee, maar dat terzijde. Niet veel later komt dan ook Kevin naar binnen. "Hoi," zegt hij. Ik glimlach als begroeting. Kevin loopt naar de andere bank en gaat daarop zitten. Frankie laat Elvis los en rent op me af. "Hoi!" roept hij blij en hij springt naast me op de bank. "Frank, rustig," zegt Nick als hij bijna op mij springt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.