Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I thought we were friends... » 18

I thought we were friends...

12 dec 2009 - 22:13

159

0

207



18

KOEKJE <3

"Deez," zeg ik fakeboos tegen Nick. Hij kijkt me eerst vragend aan, maar begint dan te lachen. Lianne kijkt vragend naar Frankie en Joe. Frankie heeft niets in de gaten en Joe is gewoon Joe. Als Nick stopt met lachen valt er ineens een ijzige stilte. Gelukkig komt Denise niet veel later met thee voor Lianne en Joe en koekjes voor ons allemaal. Frankie kijkt onderzoekend naar de plaat met koekjes en pakt dan het grootste koekje van de schaal. Denise, die op een stoel is gaan zitten, kijkt hem bestraffend aan. "Guests first," zegt ze tegen Frankie. Frankie kijkt van Lianne naar mij, en andersom. Na de 5e keer begin ik te lachen. "Hij mag het koekje best hebben hoor," zeg ik dan. "En Lianne?" vraagt Denise. Waarschijnlijk trekt Frankie een pruillipje, want Lianne kijkt hem vertederd aan. "hou maar," zegt ze dan. Frankie kijkt lachend naar zijn moeder als hij zijn tanden in z'n big cookie zet.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.