Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I thought we were friends... » 19

I thought we were friends...

12 dec 2009 - 22:14

222

0

192



19

Als we onze thee net ophebben komt Kevin Sr. de kamer in. "Jongens, ik heb meganieuws, jullie zijn morgenvroeg bij 'Goodmorning USA'!" zegt hij blij. Nick kijkt hem met open mond aan. "Maar die show wordt opgenomen in Washington," zegt Joe dan, "Dat is megaver." Kevin Sr. knikt, "Daarom moeten we ook nu weg." Nicks ogen schieten in mijn richting. "Hoe komt Deez dan thuis?" vraagt hij bezorgd. "Lianne kan haar wel brengen!" zegt Joe ineens. "Joe..." begint Nick, maar Joe laat hem niet uitpraten. "Ik weet wat je gaat zeggen Nick, maar ik vind het wél een goed idee. Een kans voor Lianne om andere Dutchies te ontmoeten en een kans voor Désirée om contacten te leggen." Nick zucht. "Wil Lianne het eigenlijk wel?" vraagt Denise dan. Lianne knikt hevig. "Oké, dat is dan geregeld, komen jullie dan?" zegt Kevin Sr. lachend. Kevin en Joe staan op, maar Nick blijft zitten. "Nicky, jij moet ook mee," zegt Joe plagend. Nick geeft Lianne mijn adres en staat ook op. "Het lijkt me beter als jullie nu ook gaan," zegt Denise. Ik sta ook op en Lianne volgt mijn voorbeeld. Dan loop ik samen met Lianne, Nick, Joe, Kevin en Kevin Sr. naarbuiten. Denise en Frankie blijven in de deuropening staan en zwaaien. "Bye," zeg ik en dan lopen Lianne en ik weg.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.