Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I thought we were friends... » 20

I thought we were friends...

12 dec 2009 - 22:15

357

0

204



20

Oké, Lianne loopt dus via een omweg, omdat ze dat leuk vindt. Dat geloof ik dus niet, want ze loopt de hele tijd vragen te stellen over Nick. Ongeveer halverwege, voor mijn gevoel, wordt Lianne ineens stil. Ik schrik een soort van, omdat Lianne de hele tijd heeft gepraat. Ik kijk naar de plek waar ze eerst liep, maar ze is er niet meer."Lianne?" zeg ik. Dan word mijn mond dichtgedrukt en word ik een steegje ingetrokken. De persoon die me vastheeft duwt me richting een huis. "Go inside," klinkt een stem. Ik loop het huis in en word een kamer ingeduwt. "Suprise!" gillen 2 stemmen dan. "Meiden!" gilt Lianne dan. Ik kijk haar vragend aan, maar dan zie ik wie het zijn. "Deez, dit zijn Selena en Demi, SeMi, dit is Désirée, of Deez," zegt Lianne dan. "Hi," zeg ik droog. Demi kijkt naar Selena. "Willen jullie iets te drinken?" vraagt ze dan. "Just water," zeg ik glimlachend. Lianne springt op Demi's rug. "Ik ga je helpen met de glaasjes," zegt ze vrolijk. "Ik wil gewoon cola," zegt Selena dan. Daarna pakt ze mijn hand en trekt ze me mee naar een woonkamer. Demi is ondertussen al met Lianne op haar rug naar de keuken gegaan. "So, hoe vind je mijn huis? Nou ja, het huis van mijn ouders?" vraagt ze dan.

Lianne
"Lianne, ga van me af!" zegt Demi lachend. "Hoezo?" antwoord ik net iets te blij. "Omdat ik glazen moet vullen met drinken." Ze loopt met mij op haar rug naar een kastje. Ik trek het kastje open en trek er vier glazen uit. Demi bukt zodat ik de glazen op het aanrecht kan zetten. Als de glazen veilig staan laat Demi m'n benen los. Dan begint ze te lachen en vult ze twee glazen met cola, een voor Selena en een andere voor zichzelf. Dan draait ze de kraan open en pak ik de glazen cola. Ik loop ermee naar de woonkamer en geef Selena een glas. Désirée kijkt me vragend aan. "Die van jou neemt Demi mee," zegt ik met een vals lachje. Selena kijkt me lachend aan en fluistert iets in Désirées oor.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.