Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » korte dingskes » Stripes

korte dingskes

13 dec 2009 - 10:34

266

3

260



Stripes

Ik word wakker en kijk mijn zwart-rood gestreepte kamer rond. Ik sla mijn zwart-witte gestreepte lakens van mij af en zet mijn voeten op mijn zwart-wit gestreepte tapijt. Ik ga naar mijn wit-roze gestreepte kast en haal er een wit-blauw gestreept T-shirt uit. Ik neem nog een rood-wit gestreepte boxershort, rood-roze gestreepte sokken en een zwarte broek, dan ga ik in mijn rood-blauw gestreepte pyjama mijn zwart-wit gestreepte gordijnen open doen. Ik doe mijn oranje-geel gestreepte pantoffels aan en ga dan met mijn wit-blauw gestreepte T-shirt, mijn rood-wit gestreepte boxershort, rood-roze gestreepte sokken en zwarte broek in mijn armen door mijn zwart-blauw gestreepte kamerdeur naar de badkamer. Daar gooi ik mijn rood-blauw gestreepte pyjama op een stoeltje, gooi ik mijn zwart-bauw gestreepte boxershort in de wasmand en trek ik de rood-wit gestreepte boxershort aan. Ik trek ook mijn wit-blauw gestreepte T-shirt, mijn rood-roze gestreepte sokken en mijn zwarte broek aan. Dan kam ik mijn haren met mijn zwart-wit gestreepte kam en steek 2 rood-zwarte speldjes in mijn haar. Dan ga ik op mijn oranje-geel gestreepte pantoffels terug naar mijn zwart-rood gestreepte kamer. Ik neem mijn zwart-wit gestreept gekafte boeken en steek ze in mijn zwart-rood gestreepte rugzak. Ik doe mijn zwart-rood gestreepte rugzak op mijn rug, zet mijn oranje-geel gestreepte pantoffels naast mijn zwart-wit gestreepte bed en ga dan op mijn rood-roze gestreepte sokken naar onder. Ik eet mijn boterhammen en steek dan mijn andere boterhammen, die in mijn groen-blauw gestreepte boterhammendoos zitten, in mijn rood-zwart gestreepte rugzak. Ik trek mijn zwart-blauw gestreepte all-stars aan en vertrek dan op mijn zwart-wit gestreepte fiets naar school.
Hoezo geobsedeerd??

[reacties??]


Reacties:


Technicolor
Technicolor zei op 25 jan 2010 - 16:50:
'k word duizelig xd


chiboebel
chiboebel zei op 2 jan 2010 - 21:13:
Wacht tot maandag, mag ik u dan vol met streepjes tekenen?


SunShine
SunShine zei op 13 dec 2009 - 12:53:
Whahahahaaaa! *Daal*
Echt keidroog: "Hoezo geobsedeerd??"
Die is echt wel geobsedeerd door streepjes ='D
xx.