Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen) » *12*

I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen)

13 dec 2009 - 10:54

345

9

336



*12*

[Tom pov]
2 van Gustav's dokters zijn bezig met krassen ofzo in Gustav's arm te maken. "Binnen een uurtje komen we weer kijken of hij ergens op reageert." Zegt de mannelijke dokter vlak voor ze de kamer uitgaan. Wanneer ze de deur achter zich toeschuiven wordt het dodelijk stil in de kamer. Gustav is nog steeds aan het bekomen van de aanval, Georg ligt te slapen, Bill zit te staren naar niets, en ik, ik weet gewoon niets te zeggen. Een kwartier lang blijft het zo akelig stil, en dan hoor ik iemand zijn neus ophalen. Ik kijk in de richting van het geluid en zie Bill zitten met opgetrokken knieën. Hij huilt. Ik sta recht, ga naast hem zitten en sla mijn armen om hem heen. "Hé, wat is er? "Het, het is gedaan." "Wat is er gedaan?" "De band, het is afgelopen." Zegt hij met een trillende stem. "Bill, waar heb je het over?" "Ik heb hen horen praten. Misschien is hij allergisch aan drummen, daarom doen ze deze test. We hadden belooft dat we niemand zouden vervangen in de groep en de test is positief dus hij zal nooit meer kunnen drummen. Tom, het is g-ge-.." Hij barst in tranen uit en krijgt zijn zin niet afgemaakt. Hij is dan misschien wel 20, en de frontman van een wereldberoemde rockband, hij blijft de jongste en de gevoeligste van ons vier. "Bill, het is helemaal nog niet zeker dat die test positief is." Zeg ik om hem gerust te stellen. "Kijk dan." Zegt hij tussen zijn tranen door. Ik kijk op en zie dat Gustav's arm helemaal rood en opgezollen is. Bill heeft gelijk, het is gedaan met de band....

Woooesshhh, nu ben ik lekker gemeen door hier te stoppen. :p Wel, een kleine mededeling, het is BIJNA afgelopen, en ik ga nu al in het kort even iedereen bedanken voor de reacties die jullie ook deze keer mogen achterlaten, want ik ga niet verder voor er 3 mensjes gereageert hebben :p
Dus, niet 3 reacties van dezelfde persoon, maar wel 3 mensjes, good luck


Reacties:

1 2

Eliros
Eliros zei op 13 juli 2010 - 12:36:
Aboeeeeh, niet huilen Bill <3


chocojunk
chocojunk zei op 12 feb 2010 - 20:52:
Ik haat je ik haat je... Arme Billemans ×NeemtDezeKansOmHemDoodTeKnuffelen× En gussie, ze hebben gewn een andere stof drumstel ofso nodig weet ik veel, zolang Gus maar kan drumsen. Or I will Kill U (a)
Joke


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 13 dec 2009 - 16:08:
Awwwhh, dit stukje is zo zielig.
Maar ff sereneus, allergisch voor drummen o.Ô
Je zou maar allergisch zijn voor iets waarvoor je leeft.
Het zal vast niet, hoop ik

Snel verder


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 13 dec 2009 - 13:16:
Nou o.o
Nie stoppe a.u.b
Bill.. D-die.. Huilt o.o -Knuffelt Bill-
Arme Gussie
Ik vind het verhaal ge-wel-dig :3
Xx.


xCOOKIECHAN
xCOOKIECHAN zei op 13 dec 2009 - 12:25:
OMG. Nee TH. Niet stoppen D:
Snel verder