Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Wir wollen lieber träumer sein (afgelopen) » Nummer drie; de afspraak bij Universal

Wir wollen lieber träumer sein (afgelopen)

13 dec 2009 - 16:44

774

6

467



Nummer drie; de afspraak bij Universal

Ik zat in de zetel een kop thee te drinken toen Josh en mam onder kwamen. “Je bent al terug mammie?” vroeg Josh. “Ja liefje, mama moet zo meteen naar een meneer die mijn liedjes gaat beoordelen” zei ik. “ooh, mag Josh mee?” vroeg Josh. “Sorry, maar kleine Josh moet vandaag thuis blijven” zei ik. “Aah” vroeg hij zielig. “Sorry schatje” zei ik. Hij sloeg zijn armpjes over elkaar en keek me zuur aan. Ik lachte. “Kom hier arm schaap” zei ik. Josh kroop op mijn schoot. Ik aaide over zijn hoofdje. Katy kwam via de keuken binnen. “Kom Hilary, we moeten gaan” zei Katy. “Ik ben strakjes terug, en dan gaan we samen een lekker ijsje eten” zei ik. Ik gaf Josh een kusje. “Succes” zei mijn moeder. “dankje mam, tot straks” zei ik. Ik was best nerveus. We stopte op de parking van Universal. We kwamen aan de balie. “Hebt u een afspraak?” vroeg de dame. “Ja, ik ben Hilary Newton” zei ik. “Ah, Ik breng u even naar meneer, en andere mevrouw?” vroeg de dame. “Ik ben Katy, beste vriendin van Hilary, ik wacht hier wel” zei Katy. “Erg verstandig” zei de dame. Ik grijnsde even. “Tot zo” zei ik. “Succes meid” zei Katy. Ik liep de dame achterna. Voor een kantoor deur bleven we staan. De dame klopte op de deur. “Hilary Newton voor u meneer” zei de dame. “Laat haar maar binnen” zei de man. Ik ging naar binnen. “Gaat u zitten” zei de man. “Hilary Newton” zei ik en schudde zijn hand. “Frankie Maes” zei de man. “Aangenaam” zei ik. “Zo, jij hebt eindelijk liedjes voor een cd” zei Frankie. “Ja,” zei ik. “Laat maar horen” zei hij. “Het eerste liedje heet ‘dreams of a dreamer’” zei ik. “Mooie titel” zei hij. Hij klapte in zijn handen toen ik had gedaan. “Het volgende liedje heet ‘Little boy’ zei ik. “Oké, ik heb genoeg gehoord, dit word echt een hit” zei hij. Ik glimlachte. “Vanaf volgende week maandag kan je komen opnemen meid” zei Frankie. Ik geloofde mijn oren niet.

Katy liep wat rond. Ze verveelde zich dood. Ze liep tegen een jongen op. “heey, jij bent dat tv idooltje van mijn beste vriendin” zei Katy met een glimlach. De jongen keek even scheef. “Katy, en jij?” vroeg Katy. “Tom” zei de jongen. “Mijn beste vriendin is grot fan van jou” zei Katy. “aah, gaaf” Tom. “Ja, ze zei tegen me dat jullie muziek haar inspireerde” zei Katy. “Ooh leuk” zei Tom. “Ja, en ze heeft wel gelijk over je uiterlijk, je ziet er niet mis uit” zei Katy. “Ahn, wat doe je hier eigenlijk? Hier mag enkel personeel en zo komen” zei Tom. “Ik wilde gewoon eens rondkijken terwijl mijn beste vriendin auditie doet” zei Katy. “cool, hoe heet ze” zei Tom. “Hilary, en jij klinkt nogal ongeïnteresseerd, nou dan, ga ik maar weg hoor, als het je niet interesseert dat een grote fan van je hier auditie doet” zei Katy. “Nee, wacht, ik had net een preek van mijn broertje” zei Tom. “Aah” zei Katy. Ze glimlachte. Die tactiek werkt altijd. dacht ze.

Ik zag Katy staan. “Katy, tis me gelukt” riep ik blij. Katy kwam naar me toe. “GAAAF!” riep ze blij uit. “Ja, ik mag maandag beginnen met opnemen” zei ik blij. “ooh gaaf man” zei Katy hyper. Een gedaante kwam op ons aflopen. Omg het was Tom. “Is dit je beste vriendin?” vroeg hij aan Katy. “ja, en ze mag hier beginnen, maandag” zei Katy. “Nice, Tom, aangenaam” zei hij nu tegen mij. Ik schudde zijn hand. Ik kon geen woord uitbrengen. “Hilary” zei ik. “Ik hoorde net dat je fan bent h蔝 zei Tom met een grijns. “Ja,” zei ik. “Goed, dat zie ik je maandag wel” grijnsde hij. “Awesome” zei ik. “Kom, Josh wil vast weten hoe ik het heb gedaan” zei ik. “Ja, ik ben benieuwd wat hij er van vind” zei Katy. Ik ging de woonkamer binnen. Josh kwam naar me toe lopen. “En mammie?” vroeg hij opgewonden. Ik grijnsde breed. “Tis me gelukt” zei ik. Ik nam Josh op. “Mammie is nu een echte zangeres” zei ik. Josh nam me stevig vast. “Ja, ze heeft het helemaal gemaakt” zei Katy. Ik lachte. Mam nam wat te drinken en koekjes. We zaten met z’n allen in de zetel. Josh trippelde wat rond. “Ik moet nu gaan, ik heb een afspraakje bij de kapper” zei Katy. “Dag lieve Josh” zei Katy en gaf Josh een kusje op zijn voorhoofd. “Dag tante Katy” zei Josh. “Ooh die shirt is gaaf”’ zei Katy. Josh keek naar zijn eigen shirt. “Pokémon” zei hij vrolijk.


Reacties:

1 2

VampireKiss
VampireKiss zei op 14 dec 2009 - 20:54:
Ahaha vet schattig dat laatste stukje met pokémon :'D
Goed geschreven!. <3
Snelverder


sprotje4
sprotje4 zei op 14 dec 2009 - 19:53:
wawawawaaw

obsessd by Pokémon



verder


DODOTosca
DODOTosca zei op 14 dec 2009 - 19:32:
Ik moet echt een hoop inhalen, zie ik.
Hahaha. Genoeg , nu is jou verhaal aan de beurt.

Ik vind het geweldig, meteen toen ik de inleiding las. En Josh is super schattig <3
En je verhaal geweldig.
<3


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 13 dec 2009 - 18:49:
Ahw Josh is zoo lief ^^

Snel verder ^^


Juliette
Juliette zei op 13 dec 2009 - 17:19:
Aahh wat leuk
Tom is hier een chillerdx]
En Josh is schattig<3
xx