Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen) » *13*

I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen)

14 dec 2009 - 15:36

349

9

293



*13*

Een kleine 3 kwartiers later komen de 2 dokters de kamer weer binnen. Ze bekijken Gustav's arm, bespreken wat en kijken ons dan ernstig aan. "Ik vrees dat we slecht nieuws hebben voor jullie..." "Jullie vriend is allergisch aan een van de materialen van een drumstel en die allergie is zo goed als zeker de oorzaak van zijn woede-aanvallen. Het is het beste als hij stopt met drummen." "Dat is onmogelijk!!" Roept Gustav ineens. De dokters draaien zich om en kijken hem, net als wij, verwondert aan. "Ik ben allergisch voor thorium*, toch?" De dokters knikken. "Ik ben daar heel vroeger als kind al positief op getest geweest en sindsdien drum ik allen meer op speciale drums, waar ze geen thorium bij gebruikt hebben. Het is onmogelijk dat mijn allergie de oorzaak is." De dokters zuchten. "Dan weten we nog steeds niets..."

[House pov]
Ik gooi met mijn rechterhand de stok omhoog en na een salto vang ik hem weer op. Met mijn beide stokken sla ik op de cymbalen en ik laat me volledig gaan op het drumstel, dat ik nog steeds leen van mijn patiënt, in het bijkantoor. Dr. Foreman komt met zijn handen op zijn oren het bijkantoor binnen. "Wat heeft dit te betekenen?!" "Dit is een multifunctioneel kantoor. Daar kan je bowlen en golfen, hier kan je drummen en dansen, en daar is nog een klein plaatsje om te vergaderen. Ik wilde ook een boksring, maar Cuddy vond dat niet kunnen." "Ik bedoelde waarom zitt je hier zo te drummen terwijl we een patoiënt hebben," "Ik moet me ontspannen weet je. De kick en de adrenaline die vrijkomt op zo'n instru-..." Ik denk even na. Adrenaline.... "Doe een actieve hersenscan, als je daarmee klaar bent kan je terug komen zeuren. Ik sla op enkele trommels en Foreman verlaat het kantoor.

[reacties??]
*Thorium heeft in werkelijkheid niets te maken met drumstels, maar ik moest een leuk chemisch stofje hebben en ik herinnerde me tijdens het leren van mijn Natuurwetenschappen-examen nog dat er een element bestond met de afkoring Th, en dat was thorium, vandaar ^^
En bedankt voor al jullie reacties!!!!!


Reacties:

1 2

Eliros
Eliros zei op 13 juli 2010 - 12:38:
Ik wilde ook een boksring, maar Cuddy vond dat niet kunnen.

En daar lag ik weer plat. x'D


chocojunk
chocojunk zei op 12 feb 2010 - 20:55:
Dat laast met die stof... Ik snap er geen zak van o.o
Maar ik ben dan ook niet egt het toppunt van genialitijd en house, ik ook een zo'n kantoor ofsow terwijl ikd at niet nodig heb


SunShine
SunShine zei op 21 dec 2009 - 15:33:
-Had ik hier nog niet op gereageerd? Ö Oh, hemeltje, vergeef me! Ö-
Nou, ik vond dit dus weer een geweldig stukje! ^^
&& Ik merk dat het verhaal afgelopen is.. Dus ga ik snel de laatste deeltjes lezen ^^
xx.


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 16 dec 2009 - 21:02:
House is geniaal
Maar toch zo stupid.

Snel verder
<3


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 16 dec 2009 - 20:51:
mwhahahah XD snel verder xoxo linsoo <3<3