Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pirates Of The Caribbean » Afstammeling » Stamboom

Afstammeling

16 dec 2009 - 19:27

253

4

287



Stamboom

Weetje,ik ging zelf ook mijn stamboom opzoeken.. Nog niet gelukt.. Alleen een heel verhaal van mensen dat je als "Bergh"schreef. En toen ik verder keek, zag ik dat ik, als ik daar verwant aan was, famillie kon zijn van m'n lerares Nederlands! :O maar ik ga verder. En nu trouwens vanuit het POV van Alice. http://zikle.nl/editor.php?id=856155 link naar de stamboom!

Thuis startte ik de computer op, gelukkig wasie best wel snel. Ik ging naar Google, en typte in:
"Stamboomonderzoek" Ik kreeg 50 pagina's, en zuchtte maar klikte alsong op de eerste. "Dit is mijn stamboom" stond er. Ik klikte het weg, en begon aan de tweede.

Op de tiende pagina was het eindelijk raak: Ik kwam op een site waar je tot en met 1350 kon zoeken. Ik voerde snel de gegevens van mijn ouders in, en er kwam 1 link uit: Turner, Esther, 1940 Dat was mijn oma! Ik klikte de boom aan, en ik kreeg een uitgebreide pagina, die begon bij een ene 'Willam "Bill Bootstrap" Turner." Ik haalde mijn schouders, en scrolde verder. Op het laatst stond er; "Alice Maria Turner." Ik viel bijna van mijn stoel van schrik. Dat was ik! In shok staarde ik naar het scherm. Hoe kon dit? Ik vond zomaar, op de tiende pagina, mijn naam... Normaall kom je die a) Niet tegen, of b) pas op de veertigduizentse of zo iets....
Maar ik printte de boom uit, en deed hem in mijn schooltas, en deed de computer uit.

Voglende dag op het schoolplein:

'Hey, Rose,'riep ik, toen ik haar haar fiets zag pakeren in het inmiddels bomvolle hok. Ze keek op.
'Hai Alice,' zei ze.
'Ik heb m'n stamboom!' Rose's mond viel open.
'Echt? Ik kon het niet vinden! Ik heb me suf gezocht...' Toen ging de bel.
'Kom op, we moeten naar Geschiedenis, je weet hoe Leeuwenhart is.. Hij geeft je meteen een plusuur als je te laat komt..'


Reacties:


Rebella
Rebella zei op 27 jan 2012 - 15:19:
oke ik ga dit verder lezen! sounds verry verry good mate!


LadyLondon
LadyLondon zei op 17 dec 2009 - 9:54:
Leeuwenhart. Mooie naam voor een geschiedenis leraar
Maar goed snel verder aan volgende hoofdstukje ??


LadyLondon
LadyLondon zei op 15 dec 2009 - 13:43:
William :] haha lijkt me awesome om family van hem te zijn, en toch ook weer niet. Hij's kind of Pirate. :]
Engelse zijn beter, Norrington
Maar dude fantastic :3 kant ge melden wanneer it is af?
n.n ehm dat hoofdstuk dan


xColour
xColour zei op 15 dec 2009 - 13:43:
oooooh mooi snel verder