Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Wir wollen lieber träumer sein (afgelopen) » Nummer vier: Shoppen

Wir wollen lieber träumer sein (afgelopen)

14 dec 2009 - 20:42

1343

6

509



Nummer vier: Shoppen

Ik en Josh gingen nu naar het centrum van Berlijn. Ik had hem een ijsje beloofd dus gingen we er ook 1 eten. Mam vond dat ik maar eens alleen met Josh moest gaan dus bleef ze thuis. Ze had nog een hoop te doen zei ze. Met Josh aan mijn hand liep ik door het centrum. “Mammie pakken” zei hij. Ik nam hem op. “Zullen we ook eens kijken voor nieuwe kleren en schoenen?” vroeg ik. “jaah” zei Josh blij. Josh hield van winkelen. Hij leek echt op mij. “Maar eerst ijsje eten” zei Josh. “Natuurlijk” zei ik. “Wat wil je hebben?” vroeg ik. “Aardbei” zei Josh. “1 hoorentje met aardbei en 1 hoorentje met bosvruchten” zei ik. Ik sloeg een servetje rond Josh zijn ijsje. We gingen op een bankje zitten. “Is het lekker liefje?” vroeg ik toen Josh zijn hele gezicht zowat vol met ijs hing. “Ja mammie” glimlachte hij. Ik nam de extra servetjes uit mijn tas. “Maar goed dat ik er extra heb meegenomen hè liefje” zei ik met een lach. Ik at mijn ijsje op. Josh probeerde zelf zijn gezicht af te vegen, maar dat lukte hem niet zo goed. “Kom hier engeltje, dan help ik je” zei ik. Ik nam een doekje en ging er mee over zijn gezicht. “Haay dag Hilary” zei een stem. Ik keek op. Het was James. Hij keek geniepig. Ik keek hem strak aan. “Ga weg” zei ik. Josh keek me aan. “Mammie wie is dat?” vroeg hij. “Niemand liefje” zei ik. “ooh, je verteld nog niet eens tegen je eigen zoon dat in zijn vader ben” lachte James. “Je bent geen goede vader voor mijn zoon” zei ik. Ik nam Josh vast. Ik beschermde hem. “Geef me mijn zoon, en er zal niets gebeuren” zei James. “Mooi niet” zei ik. “Ach meisje, wil je weer het zelfde meemaken als toen, dat kan je toch ook gewoon zeggen” zei James. “Hee, laat dat meisje en die jongen met rust” zei iemand. Het was een jongen. Het was Tom. Nu werd ik echt gek. James draaide zich om en ging voor Tom staan. “Ik zei gewoon gedag tegen mijn meisje en mijn zoontje” zei James. Hij liep met zijn schouder tegen Tom zijn schouder. Ik was even in trans. “Gaat het wel?” vroeg Tom. “Jaja” zei ik. “Ik kwam hier net voorbij en zag dat hij je lastig viel.” Zei Tom. “jaah…maar ik ben niet zijn meisje. Het is niet omdat ik een zoon van hem heb, dat hij hem mag opvoeden” zei ik. Ik was nogal kwaad. “Dus je hebt een zoontje?” vroeg Tom. “Ja, lang en pijnlijk verhaal” zei ik. “Oh, je moet het niet zeggen als je niet wilt” zei Tom. Josh keek schuin naar Tom. “Slangen haar” giechelde hij. Ik moest lachen. Tom ging zitten. “Ben je klaar voor maandag, je eerste opname dag?” vroeg Tom. “Ja hoor” zei ik. Ik nam Josh op mijn schoot. “Josh liefje, dit is Tom, hij heeft ook een platen contract bij Universal. “Dat is die met slierten haar hè mammie,van jou posters” zei Josh. Ik moest blozen. Tom keek naar zijn dreads. “Heb je hem verteld dat ik slieten haar heb” grijnsde Tom. “Nou ja, Hij weet nog niet wat dreads zijn dus zei ik hem dat jij slierten haar hebt” zei ik. “Hij is schattig” zei Tom. Ik gniffelde. “Mag ik hem eens vasthouden?” vroeg Tom. Ik gaf hem Josh over. Josh grijnsde breed en greep naar Tom zijn haren. “Dat had ik zien aankomen” zei ik met een lachje. Tom lachte. “Mammie, gaan we nou shoppen?” vroeg Josh. Ik glimlachte. “Houd hij van winkelen?” vroeg Tom. “Jip, dat heeft hij van mij” zei ik. Tom grijnsde. “Loop je een stukje mee?” vroeg ik. “Ja, graag” zei Tom. We liepen door de vele mensen. Een grote man die zeker een hoofd groter als Tom was liep met ons mee. “Ik moet wel, anders word ik zo aangevallen” zei Tom. Ik lachte. “En hij kan je ook beschermen tegen die jongen” zei ik. “Hij heet James” zei ik. Tom knikte. “En jij bent hier zo alleen in het centrum van Berlijn?” vroeg ik eerder verbaasd. “Bill zit in een nagelsalon, en dan nog naar de kapper, dat kan uren duren, en ik ging een luchtje scheppen en toen zag ik dat hij je lastig viel” zei Tom. Ik liep een kleren winkel in. “Nu mag je zelf kiezen liefje” zei ik. Josh ging meteen kijken. Ik ging op een bankje zitten. Ik had goed uitzicht over hem. Je weet maar nooit als James hem wil ontvoeren. Tom zat langs me. “Hij is net als Bill, die vliegt ook zo op kleren af” zei Tom. Ik lachte. “Met Bill gaan shoppen lijkt me juist gaaf” zei ik. “Niet als ik altijd met hem mee moet” lachte Tom. Ik glimlachte. “Breng je maandag Josh mee naar de studio?” vroeg Tom. “Eehum, ik weet nog niet, het hangt er van af als hij wilt en als dat gaat” zei ik. “Ja dat gaat wel. Bill zijn hond loopt er ook de hele tijd rond” zei Tom. “Een hond kan je wel niet vergelijken met een kind h蔝 zei ik. “Dan heb je Bill nog niet gezien met zijn hond” lachte Tom. Josh kwam naar me toe lopen met een broek en 2 shirts en nog een jasje. “Heb je dit gekozen?” vroeg ik. Hij knikte hevig. “Kom dan zullen we het eens passen” zei ik. Josh nam mijn hand vast. Tom ging voor het kleedhokje zitten. Ik ging met Josh er in om hem te helpen. “Nee mammie, ik alleen willen doen” zei hij. Ik lachte. “Ik mocht hem niet helpen” zei ik. Tom lachte. Josh kwam het kotje uit. “Cool he mammie?” zei hij met een lach. Hij is zo een schatje. “kei prachtig. Hij paste ook de andere dingen. “Ik zal het wel betalen” zei Tom. “Nee, dat hoeft echt niet” zei ik. “Ik doe het graag voor zo een schattig kindje” zei Tom. Ik lachte. “Misschien de volgende keer” grijnsde ik. Ik betaalde dan toch zelf. “Mag ik hem dan trakteren op een lekker frietje bij de McDonald’s? Ik en Bill gaan er sowieso heen, en ik nodig je dus eigenlijk uit om mee te komen” zei Tom. “Plies Mammie” vroeg Josh zielig. “Ja het is al goed” lachte ik. “Jippie” zei Josh. Tom nam Josh op. “Ik mag hem toch dragen h蔝 vroeg Tom. “Ja hoor” zei ik. Josh nam Tom zijn haren vast. We liepen een kapsalon in. Nu gaf Tom Josh weer aan me terug. Bill zat in de kappersstoel. Zijn haar werd bijgekleurd. “Wil je een snoepje?” vroeg Tom. “Jaa” zei Josh. “Mag hij er 1?” vroeg Tom aan me. “Natuurlijk” zei ik. Tom stond op en rommelde in een grote tas. Hij nam er een lolly uit. “Roze of groen?” vroeg Tom. “Roze” zei Josh. Tom gaf de lolly aan Josh. Hij trok aan het papiertje. “Mammie, ik krijg die lolly van slierten haar meneer niet open” zei hij. “Misschien moet je dan maar eens aan slierten haar meneer vragen als hij het papiertje er af wilt doen” zei ik. Josh keek heel zielig naar Tom. Ik moest grijnzen. “Kom hier arm schaap” zei Tom. Nu glimlachte Josh weer. Bill stond nu langs Tom. “Is dat Hilary?” vroeg hij aan Tom. “Ja” zei Tom. “Aangenaam, Bill” zei hij. “Dat weet ik” glimlachte ik. “Tom vertelde het me ja” zei Bill. Ik lachte. “En wie is dit schattige jongetje?” vroeg Bill die nu naar Josh keek. “mijn zoontje” zei ik. “ooh, wie is de gelukkige vader?” vroeg Bill. Tom stootte Bill aan. “nou, dat is een lang en pijnlijk verhaal” zei ik. “aah, oei het spijt me” zei Bill. “Nee, je kon het niet weten h蔝 zei ik. Ik nam Josh op mijn schoot. “Voor mij heeft hij geen vader, nog niet” zei ik.


Opgedragen aan Makbule En Tosca
Omdat ze er altijd voor me zijn
En omdat ik mega van hen hou
Ze zijn meer dan alles voor me <3


Reacties:

1 2

VampireHeidi
VampireHeidi zei op 21 dec 2009 - 18:25:
Aaah Tom is een held 8D


VampireKiss
VampireKiss zei op 14 dec 2009 - 22:11:
Woow ik schrok me dood toen James ineens kwam XD
Maar Tom is natuurlijk een held en zorgt ervoor dat hij weggaat ahahah. ;D
Ik zou Josh echt knuffelen ;o
Vetschattig XD
Verdeeeeer!.


sprotje4
sprotje4 zei op 14 dec 2009 - 21:59:
verdeeer


VampireFangs zei op 14 dec 2009 - 21:37:
Awh, ik hou van jou!<3

En Josh is zo vreselijk lief, SLANGEN HAAR >:"D
Verder, heel gauw :3


Juliette
Juliette zei op 14 dec 2009 - 21:09:
Aaah, Josh is echt zó schattig<3
Echt te lief<3
Alleen James niet
(hoe kan iemand zo lief zijn als de helft van je genen van hém komt?)
En Tom is hier dan wel weer schattig x]
Snel meer<3