Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Our Sweet(?) Sixteen (afgelopen) » Number nine; In the future

Our Sweet(?) Sixteen (afgelopen)

15 dec 2009 - 11:55

229

9

346



Number nine; In the future


Lauri zou intrekken bij Jeffrey zijn broer. Ik kwam er achter dat Jeffrey dus ook een broer had. Die dus Gordon heette. Gordon was de stiefvader van die 2 vriendjes van Lauri. Lauri werd natuurlijk opgepakt door de politie omdat ze onze vader neer schoot. Hij was niet dood. Lauri werd in een psychische instelling geplaatst. En dan zou ze dus bij Jeffrey zijn broer gaan wonen. Ik was haar kwijt en dat was onze schuld. Nu 2 maanden later ga ik Lauri opzoeken. In de instelling. Ze was manisch depressief en had al veel ZM pogingen gedaan. Zonder dat wij het wisten. Wij hebben haar in een depressie geduwd zonder dat we het doorhadden. Samen met Jeffrey zat ik te wachten in de wachtzaal. Ik tikte met mijn nagels op mijn tas. “Stop asjeblieft”¯ vroeg Jeffrey rustig. Niet veel later kwam een mevrouw naar ons toe. Die bracht ons naar Lauri. Ze zat aan een tafel. Gekleed in een totaal witte outfit. Enkel haar haren waren zwart. Ze staarde naar de tafel waardoor haar haren voor haar gezicht vielen. Toen we zaten, keek ze op. Ze keek vooral mij strak aan. “Wat wil je van me?”¯ vroeg ze kalm. Ze keek recht in mijn ogen. “Ik wil je mijn verontschuldigingen aanbieden”¯ zei ik. Lauri keek me enkel aan.


bedankt voor het lezen (x
ik hoop dat het wat leuk was


Reacties:

1 2

shania13
shania13 zei op 22 nov 2012 - 17:03:
mooi verhaal echt waar


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 21 feb 2011 - 13:01:
Weet je?
Ik moest dit gewoon opnieuw lezen.
Dit verhaal raakt me echt heel erg!
Nou. Die ouders zijn stom en buh, die zus eigenlijk ook wel. Ik ben zo blij dat Laura bij zinnen is gekomen undso.
En ik ben het nog steeds met mijn vorige reactie eens. VERVOLG? :3


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 29 okt 2010 - 21:48:
deze Verhaal blijft leuk!
hehe 2e x dat ik het lees en doe het graag ook<33


DODOTosca
DODOTosca zei op 23 dec 2009 - 18:55:
Is dit het einde? O_O
Dat meen je niet? D:
Komt er geen vervolg?

En ik vind het eind zo mooi. Echt zo mooi <3


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 22 dec 2009 - 12:25:
mooi jmmr genoeg einde maar hij is prachtig