Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Kill them!! *jasper love story* » hoofdstuk 3 a stalker

Kill them!! *jasper love story*

15 dec 2009 - 13:39

496

2

320



hoofdstuk 3 a stalker

first day out,

Een week had ik me opgesloten op me kamer.
Een week Had Nelly me eten komen brengne en at ik 1 hap.
Ik kroop overeind en stapte uit het bed.
Snel kleedde ik me om en keek om het hoekje van de deur.
Ik sloop naar beneden, waar niemand zat, en glipte naar buiten.
Ik snoof de frisse lucht in.
geen teken had ik nog van Jasper gehad.
Ik liep wat rond en genoot van de bloemen die aan het groeien waren.
Ik groette iedereen die ik kende en ze keken me verbaasd aan.
Ik huppelde naar een boekwinkel.
Ik liep naar binnen en hoorde het belletje vrolijk klingelen. Ik groette de winkelier en liep naar het rek met boeken.
Ik zocht tussen de boeken naar geen roman. wat haast onmogelijk was want er werden alleen romans geschreven.
"hoi!"hoorde ik een bekende stem achter me. Ik draaide me blij om maar degen die ik verwachten, eigenlijk hoopte, was het niet, het was Casper, jasper tweeling broer. "hoi"zei ik iets teleurgesteld.
"ik vindt het echt verschrikkelijk dat jasper weg is"zei hij, ik geloofde hem niet echt omdat hij altijd Jasper heeft gehaatte en op mij aaste.
Hij kwam naast me staan.
"zoek je een leuk boek??" vroeg hij en hij neuste tussen die boeken.
ik knikte.
Casper pakte een roman. ik keek hem raar aan. "geen zin in zie ik"zei hij en legte het boek terug.
Ik had het halve rek uitgezocht toen ik de hoop opgaf. ik stapte achteruit, groette Casper en liep de winkel uit. Ik was halverwege de straat toen ik zag dat Casper me volgde. ik sloeg een zijstraat in en liep harder, bij het eind van het weggetje zag ik casper vlak achter me.
ik vloekte zacht en ging weer een steeg in. Casper volgde als een trouwe hond. Ik was halverwege toen ik zag dat de straat doodliep.
Mijn gevloek werd wat harder.Ik liep door alsof ik niet doorhad dat het doodliep.
In mijn ooghoek zag ik casper grijsen. Ik stopte bij de muur die mijn weg versperde en zag allemaal rottende dingen liggen. Casper kwam achter me staan en ik draaide me om
. "hoi"zei ik nep-verbaasd. Zijn grijns werd groter.
Hij legde zijn handen op mijn heupen. Van binnen kotste ik, he good idea.
"casper..."klaagde ik. "jah?"zei hij en volgens mij vond hij zich zelf super sexy klink.
"ik voel me ziek en ik wou alleen wat frisse lucht" zei ik en probeerde erg ziek te klinken. :"dat gaat wel over"fluisterde hij en hij boog zicht naar voren.
Doe je best Row. Ik maakte een kokhalzend geluid en daardoor moest ik kotsten. Zijn pak was nu groen en hij gilde kort. NU pakte ik mijn kans ik glipte langs hem heen en rende weg.

Ik kwam hijgend binnen en nelly keek me raar aan. "row waar was je??" vroeg ze.
ik was even buiten mar die lul van een casper volgde me.
"eet wat!"riep ze uit en gaf me een broodmand. ik pakte een broodje en gaf de mand terug. "ik ga nog even nar buiten"melde ik en liep naar buiten


Reacties:


Earlinde
Earlinde zei op 29 dec 2009 - 12:26:
Whiehie, kotsen.. Da's nie nice..


xxx Suzz

Snel meer, zeg je 't edan??


SuusAnne
SuusAnne zei op 17 dec 2009 - 20:24:
Geniaaal, dat kotsen:p
XXXXXXjeanine