Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Wir wollen lieber träumer sein (afgelopen) » Nummer vijf: In de McDonaldĆ¢ā‚¬ā„¢s.

Wir wollen lieber träumer sein (afgelopen)

15 dec 2009 - 21:44

985

3

270



Nummer vijf: In de McDonaldĆ¢ā‚¬ā„¢s.

Ik nam Josh op. Ik liep met Bill en Tom mee. Tom is best aardig. Nog leuker dan op tv. En hij kan best goed omgaan met Josh. En Bill. Die is mega goed met kinderen. Nog beter als Tom. En Bill is nog groter in het echt als dat je hem zo op tv ofzo ziet. Hij is echt een reus. En zeker tegenover Josh. Hij draagt hem nu. Josh is erg mini als je hem langs Bill zet. We gingen de McDonald’s binnen. Er was niet veel volk. “Ik trakteer wel” zei Tom. Hij nam een soort van papiertje dat op tafel lag. “Zeg iedereen maar wat hij wilt eten” zei Tom. Tom trok bij elk ding dat er besteld moest worden een streepje. “En een magic box voor Josh” zei ik. Tom trok een streepje. “Ik zal wel gaan” zei Bill en nam het papiertje uit Tom zijn handen. Ik had hem nu al door. Hij is gemeen. Ik moet toch wel lachen. Josh zat in een speciale hoge stoel. Hij had mijn mobiel in handen gekregen. Hij duwde op het scherm maar er gebeurde niets. Ik had het geblokkeerd zodat er niets kon gebeuren. Want bij mijn LG viewty is het makkelijk aangeraakt. Of hoe je het ook noemt. “Duur speelgoed” lachte Tom die naar Josh keek. Ik lachte. “Het is gewoon mijn mobiel. Hij speelt er soms wel eens mee” lachte ik. Tom grijnsde. Ik nam mijn mobiel nu maar terug want hij wilde het in zijn mond steken. “Vertel eens wat over jezelf” zei Tom. “Eehum, ik ben Hilary, ik ben 19, heb een zoon, ik woon bij mijn moeder en mijn allerbeste vriendin is mijn buurmeis en ze is zo awesome, en ik hou van zingen en muziek” zei ik. “zeg dag buurmeisje van je, heb je haar nummer?” vroeg Tom. “Wat een domme vraag” zei ik. “Ja, maar ik denk dat ze wat is voor Bill, laat hen eens echt kennis maken. Ik denk dat ze wel goed met elkaar overweg kunnen, en Bill moet dringend eens een vriendin hebben, hij is erg eenzaam op dat vlak” zei Tom. “Ooh, jah” zei ik. Ik gaf Tom het nummer van Katy. Even vroeg ik me af als dit geen smoes was om zelf met Katy uit te kunnen gaan. Toen kwam Bill met het eten. Hij zette de magic box voor Josh. “Jeej” zei hij vrolijk. Ik haalde zijn eten er uit en het speelgoedje dat er bij zat. Hij stak het onmiddellijk in zijn mond. “Dat doet hij de laatste tijd vaak” lachte ik. “Eet je frietjes maar op, die zijn veel lekkerder” zei Bill en ging zitten. Ik zelf nam ook een paar frietjes. Het was zeer leuk met Bill en Tom. Ze zijn zeer vriendelijk en aardig. En zo kindvriendelijk. “Josh, kom je mee even spelen, terwijl Mammie en Tom even praten?” vroeg Bill. Hij grijnsde erg gemeen en hij had er plezier in. “jaa, spelen” zei Josh blij. Bill nam Josh op en nam hem mee. “Je broer is gemeen” lachte ik. “Weet ik” grijnsde Tom. Tom en ik praatte over van alles en nog wat. Hij stelde me veel vragen over hoe ik fan was geworden van hem en nog meer. Het was wel moeilijk om te zeggen dat ik hem zo knap vond enzo. Hij zit gewoon voor me. Dat is nog iets dat ik niet kan beseffen. “Is Bill dan echt zo eenzaam?” vroeg ik. “Ja, vooral de laatste tijd. Hij zit vaak op zijn kamer, gewoon te zitten. En dan luistert hij naar Green Day of Nena en staart dan de hele tijd uit het raam, ik maak me wel zorgen” zei Tom. “Ja” zei ik. Tom kreeg zo een rimpel in zijn voorhoofd. “Je maakt je wel veel zorgen dan” zei ik en wees beetje naar zijn voorhoofd. “Hoezo?” vroeg hij. Ik moest even lachen. “Vroeger zijn mijn vader altijd tegen mijn moeder dat ze zich te veel zorgen maakte omdat ze een rimpel kreeg in haar voorhoofd. je weet wel wat ik bedoel” zei ik. “Ja tuurlijk” lachte Tom. Toen kwamen Bill en Josh terug. Hij zette Josh weer in die stoel en nam zelf plaats op een stoel. Hij keek van mij naar Tom. Tom Trok zijn wenkbrauw op. Bill lachte enkel geheimzinnig. Hij knakte zijn vingers. Ik keek hem aan. “Wat ben je van plan?” vroeg ik. “Ik? Ik niets hoor” zei hij met een glimlach. Ik lachte en keek op mijn gsm. “Ik en Josh moeten nou wel naar huis” zei ik en nam Josh uit zijn stoel. “Kijk, nu jaag je haar weg” zei Tom tegen Bill. “vraag haar dan uit h蔝 zei Bill. Ik moest even lachen. Ze zijn net zo als ik dacht en wist. “Jaja, ik zie wel” hoorde ik Tom zeggen. Ik trok mijn jas aan. “Tot maandag dan” zei ik. “howla, wij zetten je thuis af” zei Bill. “Ooh, dankje” zei ik. Ik nam Josh op. Hij was beetje moe en viel onderweg naar de auto inslaap. Tom droeg mijn gekochte spullen. Ik ken hen amper en dan doen ze dit al voor me. Dat is gewoon geweldig. Ik droeg Josh naar binnen. Tom kwam achter me aan met de zakken. “Ooh je hebt zomaar je idool meegebracht, echt of een robot?” vroeg mam plagend. Ik ging even Josh in zijn bedje leggen. “Tom Kaulitz” zei Tom en schudde de hand van mijn moeder. “Aangenaam jongen, blijf je nog even?” vroeg mijn moeder. “Bill ik en moeten weer naar de studio, helaas” zei Tom. Ik kwam weer onder. “Zeg, ik ben er mee weg, we moeten naar de studio, ik zie je maandag h蔝 zei Tom. Ik knikte en liet hem buiten. Ik bleef staan tot de auto uit mijn zicht was. Ik plofte in de zetel. “Knappe jongen” zei mijn moeder. “Hij is gewoon aardig mam” zei ik.


Reacties:


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 21 dec 2009 - 18:42:
Hahah XD
Josh en Bill gaan goed samen ;a


sprotje4
sprotje4 zei op 16 dec 2009 - 12:02:
hahahahahaah



die moeder


VampireFangs zei op 16 dec 2009 - 8:27:
Ajhahhhhahhahehhejejfhfgfhcfgikx
ik vind Hill niet meer eng.
En ik vind Tom schattig doen :3