Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » No matter what you say. » 1.

No matter what you say.

16 dec 2009 - 20:36

190

1

188



1.

De vrouw lachte zorgzaam.
Niet veel was er voor nodig om deze vrolijke baby aan het lachen te krijgen.
Krijsend van pret, spartelde ze met haar korte benen.
Het was niet echt meer een baby, maar een peuter van bijna 3 jaar oud.
De zon scheen hoog aan de hemel, en het water kleurde felblauw.
De peuter liep wankelend naar de rand van het water toe. '' Visjes! '' Zei ze kraaiend van plezier. Ze wilde haar hand in het water steken, maar werd achteruitgehaald door een man. '' Niet doen Isabella! '' Zei de vader van de baby.
De vrouw lachte. '' Je weet dat je niet bij het water moet komen. '' Zei ze tegen haar dochter.
'' Mama. '' Zei Isabella pruilend. De vader gaf haar over aan de vrouw.
'' Ik moet weg Renée. Pas goed op mijn lieveling. '' Zei de man, en gaf Renée een zoen op haar mond.
'' Charlie, doe voorzichtig. '' Zei Renée, en keek haar man bezorgd aan.
'' Zorg jij er nu maar voor dat mijn schattebout niet het water in valt, dan ben ik oké. '' zei de man, en bij deze woorden verdween hij, richting hun huis, waarna hij vertrok naar zijn werk.
Renée gaf Isabella een knuffel.


Reacties:


SaarForYou
SaarForYou zei op 7 april 2010 - 21:01:
Klink goed. (:
ga snel verder. !