Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I fell in love with a name on the screen. » when the snow starts to fall.

I fell in love with a name on the screen.

18 dec 2009 - 15:44

378

2

221



when the snow starts to fall.

Kleine sneeuwvlokjes dwarrelen naar beneden. De winter is net begonnen, en de kerstsfeer hangt in elk huis.
Overal branden er openhaarden, waar een kerstboom naast staat die verlicht is en versierd.
Mensen zitten knus naast elkaar te genieten van de warmte onder genot van een warme chocolademelk.
Dit geld alleen niet voor mij.
Ik ben Arizona, een meisje met geheel eigen gedachtes en gevoelens. Ik open mezelf alleen voor mensen die ik echt kan vertrouwen, ik weet zo wie goed voor me is of niet.
Voor avonturen sta ik niet echt open, ik ben meestal alleen op mijn kamer.
Ik hou een dagboek bij op het internet, die kan niemand ooit lezen. Misschien als ik dood ben, laat ik een briefje achter met het wachtwoord en gebruikersnaam. Dan neem ik wraak op degene die mij jarenlang vernedert hadden.
Ik leef in een rustig stadje, eerder een dorp.
Het ligt in de rustige omgeving van Noorwegen, het mooie groen en de aardige mensen waar ik nooit afstand van zou willen doen.
Ik zie je nu denken, daar is het toch altijd koud?
Nee, niet altijd. Maar in mijn hoofd is het altijd zonnig, ik laat me nooit wat wijsmaken waar ik zelf de vetrouwen niet in heb.
Mijn ouders zijn gescheiden, ik woon nu bij mijn moeder maar af en toe ga ik in de vakanties naar mijn vader in Duitsland.
Duitsland, ik hou niet zo van die duitsers. Ze hebben allemaal een ego van hier tot aan de maan!
En dan vooral die dikke bierbuiken in de lederhosen, zijn ze wel helemaal lekker? En dan heb ik het nog niet eens over die sandalen met die sokken.
Ik mis mijn vader wel, als klein kind had ik de beste band met hem. Toen mijn ouders moesten scheiden, klemde ik me vast aan mijn vader. Ik móest met hem mee, maar de rechter vond dat mijn vader onverantwoordelijk was en snel naar de drank zou grijpen, daarom werd ik bij mijn moeder geplaatst.
Ik heb haar wekenlang niet aangekeken, totdat ze in tranen uitbarstte.
Ik mocht naar mijn vader, als ik ook maar terug zou komen.
Dit is zo ongeveer mijn levensverhaal, de rest kun je later lezen in mijn digitale dagboek als ik overleden ben.
Ik draai me weer terug naar de computer als ik het bekende geluidje weer hoor.
u heeft een nieuw bericht van mystery.


Reacties:


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 21 dec 2009 - 12:05:
whooo, verder!!!!!!!!!!!!


SunShine
SunShine zei op 19 dec 2009 - 11:42:
OehOehOeeh! ^^
Een berichtje van Mystery? Dat klinkt zoooo mysterieus! Ö
&Daarom; een vervolgje gevraagd aub ='D

Best wel erg dat ze zich zo afsluit van de wereld & dat ze zo koel blijft onder haar eigen dood.. o__o
En dat haar ouders gescheiden zijn en ze tegen haar wil bij haar moeder moest blijven, boh, ik zou niet in haar schoenen willen staan Ö

x.