Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Three shot: Broken Hearted Girl or Health Hearted Girl ?? » Health Hearted Girl

Three shot: Broken Hearted Girl or Health Hearted Girl ??

18 dec 2009 - 17:09

653

4

238



Health Hearted Girl

Samen loop Charlotte met David door de sneeuw. Nooit gedacht dat ze 3 jaar geleden zelfmoord wilde plegen om een jongen. Nee, zo iets zou ze niet meer doen want ze is nu 2,5 jaar al gelukkig met David. "Char? Weet je nog hoe we elkaar hebben ontmoet?" Vraagt hij fluisterd in me oor terwijl ze net wat sneeuw wegschopt. "Ik weet het nog als de dag van gisteren." Zegt ze verliefd. "Ik was net een week of zo uit dat afkickkliniek en ik was gaan shoppen met een vriendin en we zaten op een terrasje over van alles en nog wat te praten en toen kwam jij langs om te vragen wat ik wilde drinken en toen je me drankje kwam brengen had je je nummer op een bierviltje geschreven en gaf een vette knipoog naar me." En ze begon te glimlachen. "Ik had je meteen al door hoor" en ze gaf hem zachtjes een duw. "Weet je het zeker? Want ik kan me nog wel herinneren dat je verbaast opkeek." Zei hij met een knipoog. "Klier!" Schreeuwde ze "Ik zag er die dag niet uit. Geen make-up niets daarom juist." "Daarom juist, dat vond ik ook zo leuk en nog zo zelfverzekerd." "Ja, echt he." Zei ze boos terwijl de sarcasme er vanaf droop. David wierp een haar een handkus toe. "Ik ook van jou hoor schat." "David kijk daar eens! Zie je wie daar lopen?" En ze wees naar een stelletje dat richting hun liep. "Dat is Robin, en hoe heet ze ook al weer ..." Fluisterde ze in zijn oor. "Denise." Maakt hij haar zin af. "O ja, Denise die elke jongen in de stad heeft gehad." Zei ze. "Ja, jou ex hé?" Zei ze lachend. David keek haar overdondert aan. "Elke jongen - 1 bedoel je! En ze was toch een vriendin van jou." En hij gaf Charlotte een zachte duw maar die was iets harder dan bedoelt waardoor ze in de sneeuw viel. "Tuurlijk" Zei ze lachend en stond weer op en klopte haar jas af en liepen door. "Hai Char." Hoorde ze lachend Robin zeggen. "Hoi, had je al gezien hoor." Zei ze vrolijk terwijl David haar in haar zij porde. "David! Nokke, ben aan het praten!" Zei ze gebieden tegen hem met een glimlach die je niet kon missen. "Jij ziet er goed uit, nadat ik nog iets van je heb vernomen 3 jaar geleden." Zei Robin. "Dankje, kleine meisjes worden groot." Zei ze flirterig. "En of, gelukkig dat ik toch maar naar je toe ben gekomen." Zei hij gewoontjes. "Ach, van mij had je me ook die poging mogen doen hoor." Antwoordde ze droog. "Juist." En keek haar verbaast aan. Charlotte begon te glimlachen, ze wist dat hij dat toch nooit had gedaan. Charlotte liep dichter na hem toe ging met haar mond naar zijn oor en fluisterde zachtjes. "Ik meende het niet. En ik wil je bedanken dat je me gered hebt." Robin keek haar aan en fluisterde "Het was me een genoegen om je te reden. Ik ben je echt nooit vergeten. Het beeld dat je daar op het strand staat, is in me geheugen gegrift." En gaf haar een zoen op haar wang. "Robin" Zei ze gebieden. "Je weet dat je vriendin en mijn vriend er bij staan he." Ze begonnen beiden te lachen. "Ik spreek je binnenkort wel." Antwoordde hij na hun lachbui en liep verder met Denise weg. "Ben benieuwd hoe." Zei ze binnensmonds. "Wat was dat?" Vroeg haar vriend. "Een vaag gesprek, een verwijt en een bedankje." Zei ze verward. "David dat doe je niet nog eens!" Proostte ze lachend uit. Ze zag dat Robin een blik naar achter wierp en kon hem horen denken. "Wat heb ik laten gaan?" "Sorry schat, maar ik moest je eventjes terug bij de tijd halen daarom die sneeuw bal." Zei hij onschuldig. "Wacht maar!" Antwoordde ze. Klaar om hem sneeuw te laten happen.


Reacties:


DolphinsCry
DolphinsCry zei op 28 feb 2010 - 12:24:
Mooi! <3

xx


Juliette
Juliette zei op 20 dec 2009 - 23:32:
Echt heeel erg leuk
Komt er nog meer, of blijft het hierbij?


missxangel
missxangel zei op 19 dec 2009 - 14:27:
Mooi


missxangel
missxangel zei op 18 dec 2009 - 16:23:
Derde hoofdstuk
Ik wil graag weten wat er hierin voorkomt en dat wil ik snel