Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Out of nowhere... » 4. 6 pm

Out of nowhere...

18 dec 2009 - 16:46

289

4

180



4. 6 pm

Snel gooi ik de dekens van mij af. Oh wat het ik het warm zeg. ik wrijf met de buitenkant van mijn hand over mijn voorhoofd en trek snel terug. Bah! zweet... Uitgeput laat ik me weer op mijn bed vallen. Mijn wekker vertelt me dat het 6 uur is, niet echt de tijd dat ik op wil staan. Ik doe mijn ogen dicht een probeer nog een beetje teslapen. Als ik daarna mijn ogen weer open doe zie ik dat het pas 10 minuten later is. Ik zwaai mijn benen uit bed recht in mijn zachte, roze pantoffels. Een tijdje lang blijf ik op de rand van mijn bed zitten. Door een kiertje zie ik dat het buiten nog pikke donker is, maar eigenlijk is dat heel logisch. Langzaam (ik ben nog steeds moe) slof ik naar mijn balkonnetje. Met een ruk trek ik de gordijnen open. Nadat ik de deur open heb gedaan wil ik naar buiten stappen, maar ik bedenk me snel het is verschrikkelik koud buiten. Ik trek een ochtend jas aan die net als mijn sloffen knal roze is. Het uitzicht is verbluffend mooi ook al zie je niet alles door de donkere lucht. Op mijn balkon staan twee witte stoeltjes met een zacht kussentje erin. Ook staat er een tafeltje bij met daarop rode rozen. Ik hou van rozen! Het is erg prettig om naar de zonsopgang te kijken. De rode gloed die boven de bergen uit komt en tussen de bomen door schijnt. Net als de wekker gaat maakt de zon plaats voor donkere wolken en voel ik de eerste druppels op mijn hoofd vallen. Ik flits naar binnen en zet mijn wekker uit. Mijn eerste schooldag begint al over een uur...


Reacties:


MyReflection
MyReflection zei op 14 mei 2010 - 20:22:
verder,
x


Earlinde
Earlinde zei op 20 dec 2009 - 18:08:
Mmm.. Voeten in pantoffels zwaaien. Dat lukt mij nooit... (Ik stap er altijd naast, of kom tot de ontdekking dat ze ergens zijn maar ik weet niet waar...)

Maar mooi stukje.

Snel verder!


suzanxvampir
suzanxvampir zei op 19 dec 2009 - 17:44:
mooi ;D
snel verder ;D


Juliette
Juliette zei op 18 dec 2009 - 16:53:
Ah, dat is best wel fucked x]
Ik sta altijd
*rekent*
Één uur en tweeënveertig minuten op voor school begint^-^
Dus ik zou het best wel niet redden in een uur.

Dit stukje is trouwens erg mooi geschreven<3
xx