Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » The Difference -Jack E. Strify- » 9. His stumbling

The Difference -Jack E. Strify-

19 dec 2009 - 15:15

391

0

179



9. His stumbling

Verklaar me voor gek..
Schreeuw dat ik een debiel ben..
Zeg dat het stom was..
Sla me tot ik het snap..
Ik had Strify om 1 uur 's nachts opgebeld. Ik moest het weten.


"Ik hoop dat er iemand dood gaat, dat je zo laat belt!" Snauwde hij door de telefoon.
"Misschien." Kreeg ik er net uit. Het deed pijn dat hij tegen me snauwde.
"Ik.. O.. Ben jij het.. Sorry, ik dacht dat het Romeo was. Ehm.. W-wat is er?" Stamelde hij.

Hij STAMELDE! O mijn god wat was dat schattig. En ik zag zijn gezicht erbij niet eens!

"Ik vroeg me gewoon af of jij me vanavond had gebeld." Zei ik toen ik niet meer als een plasje op de grond lag.
"Ik.. ehm.. ja.." Kwam er vanuit de telefoon mijn oor in.
"Oke, het is niet erg. Ik vroeg het me alleen af.."
"Je vroeg het je alleen zo erg af dat je me om 1 uur 's nachts ervoor belt." Concludeerde Strify. Smart ass..
"Ik.. Ja.. Sorry."
"Het is oké. Nu heb ik je alsnog gesproken!" Lachte hij. Ik lachte ook zacht. Maar ik was eigenlijk best zenuwachtig. Hoe kon ik zo stom zijn om hem op dit tijdstip te bellen!?
"Heb je morgen wat te doen?" Vroeg hij ineens en hij zuchtte. Hij was waarschijnlijk blij dat dat eruit was.
"Ligt eraan hoelaat."
"Rond zessen?"
"Nee. Dan niet nee."
"Zullen we uit eten gaan?" Ik maakte een klein vreugdedansje. En ik vergat bijna te antwoorden.
"Ja, leuk." Zei ik snel.
"Oke, ehm.. kan je dan naar mijn appartement komen rond kwart voor 6, 6 uur?"
"Ja, als ik weet waar dat is." Lachte ik. De spanning was volledig weg. Hij gaf me weer dat typische Strify gevoel..
"Ow ja..'' Zei Strify en hij gaf me het adres.
"Dan zie ik je morgen." Zei ik, en ik grijnsde van oor tot oor.
"Tot morgen." Zei Strify en hij hing op. Ik zuchtte tevreden en schreef snel het adres op. Het zou wat zijn als ik dat vergat! Dansend maakte ik me klaar om naar bed te gaan, en in bed danste ik zelfs nog een beetje na.

Ik had zin in morgen. Ik ging uit eten met Jack E. Strify. Wie zou daar geen zin in hebben? Het was onze tweede date, maar ik was er nog blijer ermee dan met onze eerste date. Nu moest ik de dag nog door zien te komen..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.