Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Loup Garou {Jacob Black} » Proloog:

Loup Garou {Jacob Black}

19 dec 2009 - 15:16

187

0

273



Proloog:

Inspired by: Twilight & Blood and Chocolat


Mijn naam is Valerie. Ik ben 16 jaar en kom oorspronkelijk uit Roemenië. Ik heb een grote familie, en niet echt een normale familie. Wij zijn echte Loup Garou's. Loup Garou is Frans voor: Weerwolf. Ja, mijn hele familie is weerwolf. Wij zijn de laatste weerwolven familie in de hele wereld. Er zijn wel Shape Shifters maar dat is anders. Shape Shifters zijn geboren om de mens te beschermen. Mijn familie daar in tegen leven van mensen. Ik heb nog nooit een Shape Shifter ontmoet maar wel al veel over ze gehoord. Mijn familie moest weg uit Roemenië want één van mijn neven was zo slim geweest zijn 'eten' niet op te ruimen. Het begon de mensen op te vallen en we zijn gevlucht naar Amerika. Wij kunnen alleen worden gedood door vuur en/of zilver. Als wij bloed ruiken moeten we moeite doen om ons te beheersen, ik leer me steeds beter te beheersen. We zijn verhuisd naar Forks omdat daar veel bossen zijn waar wij ons spelletje kunnen spelen. Wat we niet hadden verwacht was dat we tegen een groep Shape Shifters op zouden lopen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.