Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Flashbacks » .: 3 :.

Flashbacks

19 dec 2009 - 15:41

358

0

212



.: 3 :.

Ik loop terug naar de woonkamer, met 2 glazen limonade en een bakje chips in mijn hand. Het zeven-jarige meisje zit geduldig op de bank te wachten. Ik ga weer zitten en neem een slokje van mijn limonade. "Dus wat gebeurde er toen je Kiro belde?" Vraagt de kleine blondine als ze haar geduld niet meer kan houden. Ik neem diep adem. Wat gebeurde er toen ook alweer?

--Flashback--
De telefoon gaat over en piept in mijn oor.
"Met Kiro." Hoor ik dan aan de andere lijn.
"Ehm.. hoi.. Ik ben het meisje van gisteravond.." Mompel ik twijfelend.
"Ow... Hoi!" Klinkt er gelijk opgewekt. "Hoe gaat het?"
Ik denk even na, hoe gaat het eigenlijk met mij? "Wel goed, denk ik. Jij?"
"Ook wel.. Alleen een beetje verveeld. Iedereen slaapt nog, en ik ben hyper van de koffie."
Ik kan het niet helpen en ik grinnik zacht.
"Ach ja.. Heb je anders zin om zo samen te lunchen? Ik heb geen zin om dan bij die chagrijnige, net wakkere jongens te zitten." Zegt Kiro, en aan zijn stem te horen trekt hij een vaag gezicht.
"Ja, leuk. Hoelaat? En waar?" Antwoord ik. Ik ben al wat minder zenuwachtig, Kiro laat mij me best op mijn gemak voelen.
"Ehm.. 12 uur? En er zit hier tegenover het hotel een broodjeszaak." Zegt Kiro, na even nagedacht te hebben.
"Hoe heet het?" Ik weet natuurlijk niet in welk hotel ze zitten, dus ik weet al helemaal niet welke van de honderdduizend broodjeszaken hij bedoeld.
"Ehm.. Weet ik niet!" Lacht Kiro.
Ik lach ook even. "Welk hotel dan?"
"Een kleintje.. Het Valkenoord volgens mij.." Mompelt Kiro vaag.
"Dan weet ik het wel te vinden." Zeg ik geruststellend.
Kiro grinnikt zacht. "Dan zie ik je om 12 uur wel."
"Tot dan." Zeg ik nog, en dan hang ik op. Gelijk draai ik me om naar de klok. 11 uur al! Snel spring ik op, gris wat kleding mee en ren naar de douche. Hopelijk ben ik op tijd klaar!
--Flashback end--

"Hij verveelde zich en vroeg of ik mee ging eten. Gewoon een broodje. Dus ik ben gaan douchen, heb mijn make-up gedaan, kleedde me aan en fietste er heen." Vertel ik. Mijn dochters ogen worden groot. "En?"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.