Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Gazette » Dear Friends » Truth Or Dare

Dear Friends

21 dec 2009 - 16:55

239

1

265



Truth Or Dare

here is the next :O

part 8.


2010-01-14

13:30

Kana pov.

De jongens blijven me me nog een tijdje aan kijken maar dan word de stilte doorbroken door Nono 'IK WEET HET!!!' schreeuwt ze en iedereen kijkt haar meteen raar aan terwijl ze ja blijf knikken 'Nou zeg dan.'zegt ruki chagerijnig
en wij kijken hem meteen boos aan 'Truth Or Dare!!'schreeuwt ze en ik kijk meteen bang weg terwijl nono met een big smile op de bank blijft zitten.


'Nou kana kies Truth or Dare ?'zegt Nono en ze blijft me aan staren 'Dare .'zeg ik rustig nono kijkt me aan met een big smile 'Ga 3 kwartier in de badkamer zitten .'zegt ze en ik kijk meteen boos naar haar 'probeer je me te vermoorden ofsoo?'vraag ik 'neejj ik gaa jou kadootje geven.'zegt ze blij en ik blijf haar raar aan kijken en loop dan naar boven.


als ik nog geen kwartier in de badkamer zit komt er iemand binnen ik schrik me dood maar zie dan dat het aoi maar is en blijf stil 'ik moest van jou fijne vriendin bij jou komen zitten tot je terug mag.'zeg hij rustig terwijl hij gaat zitten .


Als we daar al een tijd zitten kijkt aoi naar de kraan waar in onder zat hij komt langzaam dichterbij en draait dan de koude kraan open 'AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!' sschreeuw ik kei hard uit en sta meteen stijf stil terwijl de rest van onder in de deur opening staan met hun mond wagen wijd open .


Reacties:


Miruku
Miruku zei op 21 dec 2009 - 23:04:
woow, schreeuwen XD

goo goo goo goo !!