Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The world behind my wall (afgelopen) » 13

The world behind my wall (afgelopen)

21 dec 2009 - 17:38

381

1

278



13

Ik zat bij de dokter. Er zat een scheur in mijn spier. Alle optredens werden verplaatst. Ik moest in het ziekenhuis blijven. Ik had hier geen zin in. Was net alles terug goed, had ik een scheur in mijn voet. Geweldig. Een verpleegster kwam binnen. Om me te verzorgen. Ik schrok me een hoedje toen ik zag dat die verpleegster dat ene meisje was. Zelf werd ze nu verlegen. “Hey, jij bent van het concert” grijnsde ik. “Ja” zei het meisje. “leuk” glimlachte ik. “Doet het veel pijn?” vroeg ze en nam mijn been vast. “best” zei ik. Ze maakte alles klaar om er gips rond te doen. Ze deed het voorzichtig. Ik genoot er wel van. “Hoe heet je?” vroeg ik. “Makbule, en jij bent Bill” zei Makbule. “Leuke naam” zei ik. “Dankje” zei ze. Ik bekeek mijn been dat nu in gegipst was. Ik zuchtte. “beterschap, mag je nog optreden?” vroeg ze. “Ik weet het niet, ik hoop van wel” zei ik. “Ik hoop het ook, je was goed” zei ze. “Bedankt” zei ik. Ze keek me met een glimlach aan. Ik voelde mezelf smelten. “Kom je morgen weer?” vroeg ik. “Tuurlijk” zei Makbule.

Het was 9 uur in de ochtend toen Makbule er weer was. Ze had een kaartje bij. “Veel beterschap” stond er op. Ik vertelde haar dat zij mijn aandacht had getrokken toen ik viel. Ze bloosde toen. “Over 6 weken mag de gips er af” zei Makbule. Makbule lachte even. “Ik vind het jammer voor je” zei ze. “eerst al die heisa en nu je voet, das flink balen” zei ze. “ja” zuchtte ik. Ik ben verbaast van mezelf dat ik zo vlug contact durf op nemen met dat meisje. Misschien liefde op het eerste gezicht. Ik denk het. “wel Bill, ik moet wel zeggen dat ik een ongelofelijke crush op je heb” zei Makbule met rode wangetjes. Schattig. “Je trok mijn aandacht al van het begin van het concert. “Het is dus mijn schuld dat je nu een scheur in die voetspier hebt?” vroeg Makbule. “Ja” lachte ik vals. “ooh” zei Makbule nep verontwaardigd. “grapje” lachte ik. Ze lachte. “Dan moet ik verklappen dat ik liefde op het eerste gezicht zie” zei ik. Makbule werd rood. En toen voelde ik mijn wangen rood worden.


Reacties:


VampireFangs zei op 21 dec 2009 - 17:42:
Hell no Bill, zo versier je geen meisje, en al helemaal niet zo snel!XD
Oh gay, ik ga door lezen!<3