Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pirates Of The Caribbean » Afstammeling » Briefje in Locker

Afstammeling

22 dec 2009 - 14:53

246

2

212



Briefje in Locker

Eindelijk. Geschiedenis en Frans overleeft. De bel ging, en ik bleef het jammer vinden dat ze het bij een saaie zoemer hielden. Waarom geen liedje of zo?
Maar ik ging samen met Rose naar onze lockers. Eerst die van haar, en toen dei van mij.
'Waar is dat Engelsboek van mij?' mompelde ik, en ik strekte mijn arm om achterin mijn locker te komen. Geen Engels. Nice. Wel een briefje. Ik pakte het eruit en las het.

Kom vanmiddag naar de beeldengroep in het park. Ik wacht op je.

Rose las mee over mijn schouder.
'Geheime aanbidder?' Ik haalde mijn schouders op.
'Kweenie. Maar ik ga wel. En jij gaat mee. Plies?'
'Oké.' Ik deed mijn tas open.
'O, hé ,daar is mijn engelsboek!'

NA SCHOOL
Aaarzelend en met mijn fiets aan de hand liep ik het park in, met Rose naast me. Ik ging naar de beeldengroep, en zag daar maar 1 iemand staan. Die iemand had een kap over zijn hoofd getrokken. Ja een kap,geen cappuchon.
Ik liep naar die gene toe.
'Zeg, heb jij misschien een briefje in mijn locker gedaan?' De gedaante knikte.
'Ja.' Ik schrok van zijn stem. Die was rauw. Een.. Zeemansstem. Rose stond verstijfd naast me.
'Laat je gezicht zien,'zei ik luid. De gedaante draaide zich om, en ik zag een man. Een blonde man, die twee ogen had. had. Totdat zij noog eruit floepte.
'Excuses.' De man bukte zich, en raapte zijn oog op uit het zand. Rose en ik keken elkaar aan. Getver, dacht ik


Reacties:


Rebella
Rebella zei op 27 jan 2012 - 16:15:
...


LadyLondon
LadyLondon zei op 22 dec 2009 - 15:13:
oehw wiens sexxay stem was dat? :3