Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I fell in love with a name on the screen. » i keep my feeling, i learned it from you.

I fell in love with a name on the screen.

22 dec 2009 - 16:17

246

1

168



i keep my feeling, i learned it from you.

Mystery.
Hij is degene die mij al dagenlang wakker houdt.
Ik weet helemaal niets, alleen dat het een jongen is. Zijn leeftijd, zijn naam en woonplaats? Je zou me kunnen slaan, ik weet het echt niet.
Mijn ziel verlangt naar antwoorden, maar ik durf het niet.
Zometeen is het een ander iemand, dan wat ik verlang, hoe groot zou dan de teleurstelling zijn?
Op internet ben ik altijd iemand anders dan in de buitenwereld, maar wie nu niet?
Op de wereld ben ik een grijs muisje, die niemand kent. Als ik dood ben zal niemand zeggen: 'Oh, dat meisje?'
Nee, het is gewoon: 'Wie was dat?'
Op het internet weten mensen mijn naam, niet mijn echte maar mijn internetnaam, zij zullen me het meeste missen op mijn ouders na.
Ik laat de muis naar het bericht glijden en klik het aan.
Mijn ogen schieten over de woorden, al een aantal dagen stuurt hij me van deze berichten. Ik weet niet hoe hij aan mij komt op deze site, hier zijn minstens tienduizend mensen!
I wanna love you, with all my heart.
Dit is het bericht wat hij stuurde.
Wat moet ik hier van verwachten, weet jij dat?
Ik heb nog nooit wat teruggestuurd, bang om vernedert te worden.
Misschien is het wel iemand van school die me in de gaten hield, en me nu voor gek wilt zetten. Niet dat het uitmaakt, niemand merkt me nooit op, of schelden me uit.
Ik schud de gedachte uit mijn hoofd en krimp in elkaar.
Het is nu of nooit, en ik klik op - antwoorden.


Reacties:


jorinloveth
jorinloveth zei op 22 dec 2009 - 23:58:
oeeh verder!
ik ben benieuwd!


Laat je me weten als je verder bent?