Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Lockt on Bill is the same thing as going dead... » tomorrow is gonna be fun!!!... i think...

Lockt on Bill is the same thing as going dead...

30 sep 2008 - 14:47

300

0

257



tomorrow is gonna be fun!!!... i think...

''ayla er is telefoon voor je'' ''ow wie is het??'' ''laira maar alsjebliefd die muiek wat zachter!'' moeders...ook weer zo'n ding. ''oke mam'' mam sluit de deur en ik neem op.


''met bill lover nummer1'' ''haha leuk ayla-.-'' ''nou wat kan ik voor u doen'' ''ayla ik kom bellen voor 2 dingen'' ''zeg het eens mevrouw'' ''ayla wordt jij nou nooit volwassen?'' ''hey kan ik er wat aan doen dat ik nog geen achtien ben'' ''pff laat maar, 2 dingen dus, morgen hebben we de hele dag vrij omdat de school van binnnen wordt opgeknapt, 2 hbe jij zin om morgen met mij Berlijn te terroriseren?'' '''nou mevrouw daar heb ik ook 2 antwoorden voor... FUCKING COOL EN JAAAA!!!!!!!!'' ''haha oke dan zie ik je morgen''
''fijne dag nog verder mevrouw'' ''ayla-.-'..............'' piiiiiieeeeeeeeeep
morgen vrij!!! uitslapen en daarna de stad onveilig maken!!!

''Ayla, eten!'' ''ja ik kom er aan!!''

ik trek een sprintje van de trap en maak een slide op mijn knieën de keuken in.

''we eten vandaag Pizza'' ik doe mijn handen op elkaar en kijk naar boven.... ''danku heer'' ''ayla doe normaal en pak even de ovenhandschoenen voor me'' ik pak ze ga voorvast aan de tavel zitten en even later zit ik helemaal prop voor met anderhalve pizza in mijn buik. ''ik ga naar boven mam'' ''is goed meisje bedankt voor het helpen afruimen'' ''graag gedaan doeii'' je gaat weer naar boven als ik een tijd achter mijn laptop heb gezeten ga ik slapen. ik haal mijn make-up er af en kruip in bed. ik heb nog met Laira om 2 uur afgesproken.

je kijkt naar de poster van bill die aan je plafond hangt...

''Bill.......als ik je eenmaal vast heb......laat ik nooit meer los''

met deze woorden viel ik in slaap nog niet wetend dat ik deze beter niet had moeten uitspreken....



W.V


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.