Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Jij bent alles wat ik ooit wilde..... (TC) » ~7~

Jij bent alles wat ik ooit wilde..... (TC)

23 dec 2009 - 15:21

248

5

250



~7~

[Bill pov]

Met het blad in mijn handen doe ik de deur weer dicht. Ik dacht bijna dat het Tom was die voor me stond! Maar hij had een rare soort koffer bij, en waarom zou Tom ook wel naar mij komen? Ik ben hem kwijt, voor altijd. Verveeld laat ik me terug in de zetel vallen. Wat kwam die man eigenlijk doen? Ik neem het blad en vouw het open. 'Jij bent alles wat ik ooit wilde en ik ben alles wat jij ooit wilde. Je bent me niet kwijt, maar ik denk dat ik eerder jou kwijt ben....' Het was Tom!! Hij is me niet vergeten!! Ik laat het blad vallen en loop meteen naar buiten. Daar zit hij, gewoon op mij te wachten. Zodra hij de deur hoorde draaide hij zich om en stond recht. Ik loop in zijn armen, van plan om hem nooit meer los te laten. Zonder dat ik het echt besef begin ik te huilen van blijschap. "Ik heb je zo gemist Tom!" Hij wrijft even over mijn rug. "Mag ik binnenkomen?" Vraagt hij voorzichtig. "Tuurlijk." Ik laat het los, maar hou wel zijn hand nog vast, bang om hem opnieuw kwijt te raken. Hij neemt zijn koffer en samen gaan we naar binnen.
Hij legt alles uit; wat er gebeurd is, hoe hij me weer gevonden heeft en hoe zeer het hem spijt dat hij me vergeten was. Samen gaan we nog naar mam, en Tom, die blijft bij mij wonen.

--EINDE--


[Reacties??]


Reacties:


TomEnDoos
TomEnDoos zei op 16 april 2010 - 20:25:
het is lief.


cocoloco
cocoloco zei op 24 dec 2009 - 11:05:
eigenlijk best wel voorspelbaar maar dat maakt het juist weer leuk!


jorinloveth
jorinloveth zei op 23 dec 2009 - 21:32:
Zo mooi en schattig!
echt prachtig!


LoveTwincest
LoveTwincest zei op 23 dec 2009 - 19:58:
Super mooi eind <3

geweldig <333

Love it girl


veke
veke zei op 23 dec 2009 - 19:58:
mooi einde :p