Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure » Hoofdstuk 2 episode 3

Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure

23 dec 2009 - 16:32

717

0

211



Hoofdstuk 2 episode 3

De volgende ochtend waren Jos en Sandy omgeven door springende en spelende Aipom. Ze waren dolgelukkig dat ze gered waren. Hun Aipom vonden het super leuk dat ze al hun soortgenoten bij zich hadden.
Aipom! We gaan! Riep Jos.
Zijn Aipom kwam aangelopen, maar hij keek niet echt blij.
He, wat is er?, Vroeg Jos. Ooh, je wilt niet weggaan. Je wilt spelen met je vriendjes.
Aipom knikte. Sandys Aipom was naast hem komen staan en keek met dezelfde blik.
Nou, als jullie het echt beter hebben hier. In deze omgeving met al je vrienden, dan is het beter zo denk ik. Zei Jos teleurgesteld. Hij vond het voor Aipom echt het beste, maar het was jammer dat hij zijn maatje dan niet meer om zijn nek had hangen.
Ja, ik zal je nooit vergeten, je bent speciaal. Zei Sandy. Wat ze zei klopte inderdaad, want haar Aipom was shiny. Maar goed, dan kan hij wel shiny zijn, het heeft ook een eigen leven.
Tot ziens Aipom. Zei Jos. Aipom stak zijn staart uit en gaf hem de boks. (Ja, zelfs pokémon doen dat). Ze pakte hun pokémon nog eventjes op voor de laatste keer, daarna liepen ze weg. Al de Aipom keken hun na. Het was geen leuk moment, maar hoe moest het dan anders?
Jammer. Was het enige dat Jos zei. Van binnen voelde hij zich rot, net als Sandy.
Misschien komen we ze ooit nog tegen. Zei Sandy hoopvol.
Dat denk ik niet, we komen hier nooit. Antwoordde Jos. De rest van de reis bleef het stil. Totdat ze ineenkeer voor een grote koepel stonden.
He! Dat lijkt op een gym! Zei Jos verbaasd.
Had ik je nog niet verteld dat die er waren dan?, Vroeg Sandy. Er zijn een paar gyms op de eilanden, als je drie badges hebt gewonnen kan je meedoen aan de Torn League.
Echt waar? Dat is geweldig, kom op! Riep Jos. Hij stormde de grote koepel binnen.
Welkom, ik ben de gymleader. Ik heet Steven, als je een gevecht wilt, volg mij dan. Zei Steven. Ze volgde hem en kwamen in een super grote ruimte terecht. Dit gedeelte was het strijdveld. Het was bijna even groot als de koepel zelf, en je kon door het glas van het dak de glinsterende zon zien.
Oke, je mag 1 pokemon inzetten, dat is alles. Zei Steven.
Oke, dan kies ik Treecko! Riep Jos. Treecko verscheen uit zijn pokéball en nam een gevechtshouding aan.
Het strijdveld had een aantal hoge rotsen en een bodem van een beetje hard zand.
Mooi, ik zet Cradily in! Riep Steven. Zijn pokémon verscheen en het gevecht kon van start.
Kogelzaad Treecko! Riep Jos. De aanval raakte Cradily. Cradily was niet snel en kon dus veel aanvallen niet ontwijken.
Cradily gebruik Energy Ball! Riep Steven.
Spring achter een rots! Riep Jos. Treecko sprong snel achter een rots. De Energy Ball liet de rots exploderen, maar Treecko had niks.
Nu jij Energy Ball! Riep Jos. Cradily werd helemaal naar achteren geworpen en had nu al veel schade ontvangen.
Gebruik Hyper Straal! Riep Steven.
Ontwijk! Treecko sprong omhoog, maar Cradily wachtte even en schoot Treecko zo hard tegen de wand van de koepel dat hij barstte.
Doe nu Ancient Power! Riep Steven.
Kijk uit! Maar Treecko lag nog op de grond, en werd nu weer geraakt door een krachtige aanval.
Sta op snel! Riep Jos. Treecko probeerde overeind te krabbelen, maar het lukte hem niet goed.
Maak het af met Zonnestraal! Riep Steven. Cradily begon zonlicht op te vangen, het duurde niet lang meer of het gevecht was voorbij.
Sta snel op Treecko, je moet echt opstaan! Riep Jos

*Bons-Bons-Bons-Krrrrrk* Op de plek waar Treecko tegen het glas was gesmeten brak het glas. En daar stond: Aipom!!
Aipom!! Riep Jos zo hard dat hij er bijna zelf doof van werd. Hij rende naar hem toe, en Aipom sprong op zijn hoofd. Ook Sandys Aipom kwam door het gebroken glas naar binnen en omhelsde Sandy.
Je bent geweldig Aipom!, Zei Jos blij. Maar ik heb nog even een gevecht dat ik moet winnen.
Aipom begon Treecko aan te moedigen, misschien hielp het.
Vuur! Riep Steven. Cradily vuurde een zonnestraal op Treecko, was het nu voorbij?
Doe Energy Ball! Riep Jos. Treecko lag nog op de grond, maar vuurde net op tijd zijn aanval af. De twee aanvallen knalde in elkaar kapot, waardoor Cradily werd uitgeschakeld.
We hebben gewonnen! Riep Jos blij. Jos kreeg de 1ste Torn Badge van Steven, nog 2 te gaan!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.