Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure » Hoofdstuk 3 Episode 2

Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure

23 dec 2009 - 16:33

523

0

199



Hoofdstuk 3 Episode 2

Is hier nog plek? Er kwam een jongen naast Jos zitten.
Ja hoor, maar die laatste biefstuk is van mij! Zei Jos.
Haha, is goed, ik heet Levi. Zei Levi.
Ik ben Jos, en dit is Sandy. Zei Jos.
Oke, waarom zijn jullie op de Torn Islands? Vroeg hij.
De eerste reden was om de mythe te onderzoeken. Sandy wilde aan een contest meedoen en ik heb later ontdekt dat hier gyms zijn. Zei Jos.
Cool, ik doe ook mee aan het contest, en ik wil ook aan de Torn League meedoen. Zei Levi.
Ze praatte nog wat met hem. Hij heeft een Prinplup, Pikachu, Riolu en een Swablu, en komt uit Soline Town, dat ligt in de Sholgen Regio.
Misschien komen we je nog eens tegen Levi. Zei Jos.
Ik kijk er naar uit om tegen je te vechten. Antwoordde hij met een glimlach. Ze gaven elkaar een hand en gingen naar hun kamers terug.
Hij komt uit de Sholgen Regio, daar zou ik zo graag eens een keer heen gaan. Droomde Sandy.
Misschien gaan we er wel naar toe, wat moet ik anders doen na de Pokémon League hier, en jij na het Grand Festival? Zei Jos.
Ik hoop het! Zei Sandy blij.
Stop omdraaien, onze kamer is daar. Wees Jos. Toen ze eindelijk weer in hun kamer waren begonnen ze hun spullen uit te pakken, tot dat
Shit! Ik ben zo terug! Zei Jos haastig. Ze waren vergeten om hun Aipom op te halen. Jos rende door de gangen en over de trappen. Gelukkig waren ze er nog.
Komen jullie? Vroeg hij. De 2 Aipom sprongen allebei op zijn nek en ze liepen gezamenlijk terug.
Oh ja! Zei Sandy. Sorry dat ik je vergeten ben Aipom!
*Klop-Klop* Hallo, ik kom jullie iets vragen. Zei een Matroos.
Ik zie dat jullie pokémon bij hebben, zouden jullie ze vannacht niet beter in de opvangruimte kunnen laten? Vroeg hij.
Ja, is goed, Zei Jos, en hij wendde zich tot Sandy. We hebben alleen een tweepersoonsbed, daar passen 2 Aipom niet meer tussen.
Oke, tot morgen Aipom. Zei Sandy. De twee pokémon liepen achter de matroos aan.
Durf je wel naast me te slapen Sandy? Vroeg Jos.
O, euh j.a, ik bedoel, ja. Zei ze stotterend.
Want sNachts verander ik in een weerwolf, raah! Riep Jos die omviel van het lachen.
Huh? Hahaha. Sandy snapte het eerst even niet, maar begon ook maar te lachen.
Die nacht lag Sandy vaak wakker. Ze keek steeds opzij of Jos lag te slapen. Ze lag te denken over van alles en nog wat, maar viel uiteindelijk toch in slaap.

*Klop-Klop* Hal o sorry, ik zal jullie niet storen! Zei een matroos die de deur open deed.
Goedemorgen Sandy. Zei Jos slaperig.
Goedemorgen, ik ga zo meteen Aipom op halen, ga je mee? Vroeg ze.
Is goed. Antwoordde Jos. Ze kleedde zich om, aten wat, en gingen het pokémon verblijf opzoeken.
Hier is de grote zaal, dan is het hier rechts ofzo. Zei Jos. Toen ze de grote zaal in stapte werden ze omver gelopen door een hoop roepende mensen.
Snel iedereen, ga naar het dek! Riep iemand.
Wat is er aan de hand? Vroeg Sandy geschrokken.
Team Dimension heeft alle pokémon uit het verblijf gestolen! Riep een andere iemand.
Aipom!! Riepen Jos en Sandy tegelijk. Wat moesten ze doen?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.