Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure » Hoofdstuk 3 Episode 3

Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure

23 dec 2009 - 16:35

481

0

191



Hoofdstuk 3 Episode 3

Kom op naar het dek! Riep Jos. Ze renden door de mensenmassa naar het dek toe. Ze zagen geen vliegjet.
Kom op, dan klimmen we naar het dak! Riep Jos. Ze klommen een paar ladders op. Ze klommen via richels en pijpen en kwamen op het hoogste punt van het schip.
Ja, hier zijn ze! Riep Sandy. De vliegjet hing 10 meter boven het dak van het schip. Zelfs Levi was op het dak geklommen.
Levi! Kan je ons helpen? Riep Jos.
Ja, ik heb alleen Swablu nog, ik was zijn pokéball kwijt dus zat hij niet in het verblijf. Zei hij.
Onder aan de vliegjet hingen 2 glazen containers vol met ieders pokémon.
Swablu doe Lucht Troef! Riep Levi.
Munchlax Hyperstraal, Cyndaquil Vlammenwerper en Treecko Kogelzaad! Riep Jos.
Swablu deed luchttroef op de kabels, die na de aanvallen van Jos zijn pokémon doorbraken.
De twee glazen bakken vielen op het dak, maar bleven heel.
Mooi werk jongens. Zei Jos.
Wacht, ze komen hier naar toe! Riep Sandy. De vliegjet landde op het dak van het schip. Een man en een vrouw stapten uit.
Waarom verzieken jullie altijd alles!? Riepen ze boos.
Waarom doen jullie dat voor alle mensen hier!? Riep Levi boos.
Haha, we gaan natuurlijk niet vertellen dat we de legendarische pokémon hier willen vangen om iedereen uit te roeien zodat we onze eigen wereld hebben! En dat we er zelfs een kunnen maken! Riep de man.
Stomme idioot! Nu weten ze het toch!, Riep de vrouw boos. Electivire doe Oplaad Straal!
Magmortar doe Oververhitting! Riep de man. De pokémon werden bijna van het dak gegooid door de sterke pokémon van Team Dimension.
Cyndaquil vlammenwerper! Treecko Energy Ball! Munchlax Focus Slag! Riep Jos.
Swablu doe Boor! Riep Levi.
Nee Magmortarrie en Electivirrie! Riep de man en de vrouw.
Wat!?? Whahahaha! Jos, Sandy en Levi lagen in een deuk van het lachen. Team Dimension kon er niet echt om lachen. Maar aanvallen konden ze ook niet meer.
Ze hoorden flapperen van vleugels. Achter de vliegjet verscheen ineens een Flygon. Hij deed Hyperstraal op Team Dimension die wegvlogen. Ze riepen wat, maar daar besteedden ze geen aandacht meer aan.
Yes, we hebben alle pokémon terug! Riepen ze blij. De Machoke en Machamp die in het ruim werkte kwamen op het dak om alle pokémon in de glazen containers naar beneden te dragen en daar los te laten. Op het dek werden Jos, Sandy en Levi weer herenigd met hun pokémon.
*Ding-dong* Hier spreekt de kapitein, als iedereen zijn of haar pokémon terug heeft, kunnen jullie van boord, we zijn aangekomen in Barror Town East. Riep de kapitein om.
Nou Levi, tot ooit dan maar. Zei Jos.
Jup, ik hoop je weer eens te zien. Zei hij. Ze namen afscheid en gingen ieder een andere weg.
De gym is aan het einde van de haven Jos. Zei Sandy.
Weet je waar we heen gaan Sandy? Vroeg Jos.
Nee.
Naar het einde van de haven. Lachte hij.
Ze waren veilig aangekomen in Barror Town East, de stad waar de 2e gym lag.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.