Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure » Hoofdstuk 4 Het glanzende meer

Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure

23 dec 2009 - 16:35

475

0

194



Hoofdstuk 4 Het glanzende meer

Dat is de gym, of niet? Jos en Sandy liepen de haven uit en stonden nu voor een vierkant gebouw.
Dit is inderdaad de gym. Antwoordde Sandy erop. Ze stapte binnen, maar daar werden ze terug verwezen.
De gymleader is op het moment aan het trainen, het spijt ons, maar hij is morgen terug. Zei een man die waarschijnlijk een leerling van de gymleader was.
Waar traint hij? Vroeg Jos.
Bij Lake Lustrous.
Bedankt, we gaan hem dan maar opzoeken denk ik. Zei Jos. Eenmaal weer buiten begon de zon te schijnen, het was een mooie dag. De tocht naar het meer zou gaan door het Barror Forest. Genoemd naar het nabijgelegen Barror Town East.
Bah, alweer een bos, waarom altijd een bos? Zei Sandy geïrriteerd.
Als je het weg haalt kan het minder CO2 uit de lucht opnemen en versterkt het het broeikaseffect. Zei Jos.
Wtf?
Ja ik heb 1 keertje opgelet op school. Zei Jos met een big smile on his face.
Das knap. Zei Sandy lachend.
Intussen liepen ze door het niet erg dicht begroeide bos. De paden waren breed, en er kwam veel zonlicht door de bomen naar beneden.
Ik heb zin om te vechten! Zei Jos vastberaden.
Ik wil wel, maar ik heb alleen Aipom. Zei Sandy.
Er viel een korte stilte, Jos hoorde iets kraken achter hen.
Ik wil wel vechten! Er kwam een jongen uit de bosjes tevoorschijn.
Ja, wie ben jij? Vroeg Jos.
Ik heet Alex, ik wil beter worden dus daar moet je voor trainen he. Zei Alex glimlachend.
Is goed, 3 tegen 3, de eerste die al zijn pokémon kwijt is heeft verloren. Stelde Jos voor.
Alex stemde er mee in.
Kom eruit Cyndaquil! Riep Jos
Het is jou beurt Shedinja! Riep Alex.
Start met vlammenwerper! Riep Jos. Cyndaquil ging goed van start met zijn vlammenwerper. Het had veel effect op Shedinja.
Kom op Shedinja, doe Schaduw Bal! Riep Alex. Cyndaquil werd op zijn beurt hard geraakt door een sterke aanval.
Kom op, Cyndaquil doe je Rookgordijn! Riep Jos. Cyndaquil spoot een hele lading zwarte rook op Shedinja af, die nu niks meer zag.
Goed, maak het af met vlam wiel! Riep Jos. Cyndaquil draaide voorover net als een koprol, tot dat hij een wiel van vuur was die door de rook op Shedinja af ging en hem uitschakelde.
Ah! Kom terug Shedinja!, Riep Alex teleurgesteld. Kom eruit Electivire!
Oeh, een Electivire. Daar zullen we moeite mee krijgen Cyndaquil, maar we kunnen het!, Riep Jos vastberaden. Doe Vlammenwerper!
Ontwijk en doe Donder Slag! Riep Alex. Op het laatste moment sprong Electivire opzij en sprintte op Cyndaquil af. Met een rake klap vloog Cyndaquil door de lucht.
Gaat het? Vroeg Jos bezorgd. Cynda - quil. Kreunde de pokémon. Dapper krabbelde hij overeind.
Electivire doe Dondergolf! Riep Alex.
Rol opzij en doe Vlam Wiel! Riep Jos. Behendig rolde Cyndaquil aan de kant. Waardoor weliswaar Jos de Dondergolf ontving, maar dat ter zijde.
Hij voerde een succesvolle Vlam Wiel uit en deed zowaar veel schade aan Electivire.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.