Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure » Hoofdstuk 4 Episode 2

Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure

23 dec 2009 - 16:36

524

0

174



Hoofdstuk 4 Episode 2

Electivire kom op, doe Bliksemstraal! Riep Alex.
Vlammenwerper snel! Riep Jos.
Beide pokémon werden door elkaars aanvallen getroffen, en waren beide uitgeschakeld.
Ik ben trots op je Cyndaquil, kom terug. Zei Jos liefkozend.
Oke, Empoleon kom eruit!, Riep Alex. Ik ga het je niet makkelijk maken hoor.
Dat hoeft ook niet, want ik zet Treecko in!, Riep Jos lachend. Ik ben in het voordeel.
Dat kan zijn, in theorie misschien., Zei Alex. Empoleon doe Metale Klauw!
Treecko werd vol geraakt door Empoleons aanval.
Treecko! Riep Jos bezorgd.
Hydro Kanon! Riep Alex. Empoleon Spoot een grote water bal ter grootte van een auto op Treecko af.
Ontwijk en doe Haal Neer! Riep Jos. Treecko dook opzij en deed Haal Neer op Empoleon.
Ah! Emoleon waarom verdedig je niet? Vroeg Alex zich af.
Na Hydro Kanon kan Empoleon even niks doen, daarom., Zei Jos. Doe Kogel Zaad!
Verdedig en sla terug met IJsstraal! Riep Alex. Empoleon kruiste zijn grote vinnen voor zich als een schild. Hierdoor had de Kogel Zaad aanval geen enkel effect.
Oke val aan! Riep Alex. Empoleon sloeg zijn vinnen weer weg en schakelde Treecko uit met een IJsstraal.
Ah, Treecko kom terug., Zei Jos. Tegen zon pokémon moet je uitkijken, doe dat dan ook Aipom! Aipom sprong naar voren om te vechten.
Val maar aan. Zei Alex glimlachend.
Oke, Aipom Focus Slag! Riep Jos.
Waterpistool! Riep Alex. Empoleon bewoog super snel en schoot Aipom terug voordat hij kon aanvallen.
Wat?, Riep Jos vol ongeloof. Hoe kan je nou winnen van zon sterke en snelle pokémon?
Tjaa, kom daar maar eens achter. Zei Alex nog steeds glimlachend.
Aipom Swift nu! Riep Jos.
Verdedig je! Zei Alex rustig. Empoleon kruiste zijn vinnen opnieuw, en sloeg de sterren af.
Aah doe Focus Slag! Riep Jos geïrriteerd.
Sla hem terug met Metale Klauw! Riep Alex. Aipom werd terug geslagen maar gaf nog lang niet op.
Ik moet iets verzinnen., Dacht Jos. We moeten in ieder geval snel zijn dat is zeker
Ja, ik heb het denk ik. Aipom krabbelde overeind en ging op zijn staart staan.
Oke Aipom, Focus Slag op volle snelheid! Riep Jos.
Empoleon doe Waterpistool! Riep Alex. Aipom rende met een gloeiende staart richting Empoleon.
Spring omhoog!, Riep Jos, Aipom sprong over de water straal heen. Val aan!
Hij landde op Empoleons kop en raakte hem vol met een Focus Slag!
Doe snel Swift! Riep Jos. Aipom sprong van Empoleon af en raakte hem tijdens het opstaan nog met Swift.
Slim bedacht Jos, maar daar weet ik ook nog wel iets op hoor, Empoleon IJsstraal! Riep Alex.
Swift! Riep Jos nog snel. Aipom lanceerde nog een regen sterren richting de IJsstraal, meer dan normaal. Toen de twee aanvallen elkaar raakte bevroren de sterren! Maar het vervelende was dat door de kracht van de IJsstraal ook een hoop sterren terug kwamen naar Aipom. Waardoor ze beide werden geraakt door de ijssterren!
Wow, het is voorbij geloof ik. Zei Jos lachend.
Jazeker, wat een gevecht! Zei Alex opgewonden.
Sandy heb je nog wat potions bij, ik heb geen zin om nu naar het pokemoncenter terug te gaan, en bij het meer zit er toch geen. Zei Jos.
Zei je nou het meer? Vroeg Alex.
Ja, we gaan de gymleader zoeken. Antwoordde Sandy.
Cool, ik was er net naar op weg., Zei Alex lachend. Ik mag toch wel mee?
Tuurlijk. Zei Jos.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.