Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure » Hoofdstuk 4 Episode 3

Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure

23 dec 2009 - 16:36

397

0

164



Hoofdstuk 4 Episode 3

De zon scheen volop. Onze vrienden liepen nog steeds door het makkelijk doorgaanbare Barror Forest. De bomen stonden ruim van elkaar af en de paden waren breed en recht.
Alex, een jongen die ze pas ontmoet hebben, reist met hun mee naar het meer. Nouja reizen, zo ver is het nou ook weer niet.

Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan dat meer? Vroeg Jos.
Er schijnen sterke water pokémon te zitten. Er zijn ook verhalen dat mensen Mewtwo hebben gezien in de mist., Zei Alex. Maar ja, in de mist kan je zoveel zien.
Aha, oke dan. Zei Jos.
Ze liepen nu door een stuk bos waar bijna geen bomen meer stonden, en voor hun zagen ze een super mooi glinsterend meer. Aan de overkant stonden een groepje bomen en bossen waar mist omheen hing.
Hallo, zijn jullie uitdagers? Vroeg een jongen die ongeveer 5 jaar ouder was dan hun waren.
Als jij de gymleader bent wel. Antwoordde Jos.
Dat ben ik inderdaad. Ik ben Brossil, de Barror Town East gymleader. Zei Brossil terwijl hij overeind kwam.
Wil je misschien terug komen naar de gym, ik wil je graag uitdagen. Zei Alex.
Is goed, ik ben klaar met trainen. Ik loop met je mee. Zei Brossil.
Kom Sandy, we gaan. Zei Jos. Sandy pakte zijn schouder en liet hem bijna op de grond vallen.
He! Wat is er? Vroeg Jos.
Kun je even wachten? Vroeg ze.
Euh ja, waarop? Vroeg Jos, maar Sandy was al 10 meter verderop aan de waterkant.
Ze stond met haar Aipom oog in oog met een Totodile.
Doe Swift! Riep Sandy. Haar Aipom deed Swift op Totodile. Maar hij ontweek de aanval met Waterstraal en viel haar Aipom aan.
Sla meteen terug met Focus Slag! Riep ze. De Totodile stond maar net op zijn poten en werd er weer vanaf gesmeten door een krachtige aanval.
Nu pokéball! Riep ze luid. Ze gooide de ball die Totodile naar binnen zoog. Hij rolde. Hij rolde nog 2 keer. En ging weer open
Kijk uit Aipom hij doet bijt! Riep Sandy net op tijd. Haar Aipom sprong opzij en gaf Totodile een klap met haar staart.
Nog eens, pokéball! Riep ze. Dit keer had ze succes, de bal bleef na 3 rollen stil liggen!
Yes! Ik heb Totodile! Riep ze blij terwijl ze een sprongetje van blijdschap maakte.
Gefeliciteerd Sandy! Zei Jos.
Dankje, maar zullen we nu ook niet eens terug gaan? Vroeg Sandy.
Goed idee. Ik wil vandaag mijn 2e Torn Badge winnen! Zei Jos zelfverzekerd


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.