Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure » Hoofdstuk 5 Winnen met je ogen dicht?

Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure

23 dec 2009 - 16:37

738

0

206



Hoofdstuk 5 Winnen met je ogen dicht?

Om een lang verhaal kort te maken: Ze liepen door het Barror Forest naar Barror Town East terug. En kwamen er veilig aan.

Kom loop door, ik kan niet wachten tot mijn gym gevecht! Zei Jos ongeduldig.
Ja ja ik kom al man, ik was even met Totodile aan het spelen. Zei Sandy geïrriteerd.
Daar stonden ze dan voor de gym. Jos was gespannen, Sandy was blij. Ze had immers een nieuwe pokémon, Totodile, gevangen.
Ik kom eraan Brossil dus hou je maar vast! Riep Jos terwijl hij de gym in rende.
Kan dat kind nou nooit eens rustig doen? Zuchtte Sandy. Ze liep ook de gym in en ging naar de tribunes. Het veld was van zand met rotsen erin. In het midden zat een krater van 5 meter diep. De wanden ervan waren vrij steil.
Jos stond aan de rand van het strijdveld want Alex was bezig met zijn gymgevecht.
Kom op Empoleon verdedig je! Riep hij. Empoleon sloeg zijn vinnen voor zich net zoals hij tegen Jos deed. De Cubone van Brossil gooide zijn bot naar Empoleon die het bot afweerde en de weerloze Cubone aanviel met Surf.
Ik sta versteld van jouw Empoleon, je verdient de 2e Torn Badge. Zei Brossil lachend.
Yeah! We hoeven er nog maar eentje!, Riep Alex blij. Kom op Jos, ik weet dat je het kan.
Jouw gevecht komt zo, ik moet eventjes mijn pokémon opladen dan kunnen we beginnen. Zei Brossil. Na vijf minuten was hij weer terug.
Ben je er klaar voor? Want hier komt Kabuto! Riep Brossil. De pokémon verscheen.
Reken maar, kom eruit Treecko! Riep Jos.
Ik begin goed? Kabuto Graaf! Riep Brossil. Kabuto groef zich in de grond en was nergens te bekennen.
Spring op een rots en kijk goed om je heen! Commandeerde Jos. Treecko sprong op een rots en keek goed om zich heen. Achter hem kwam Kabuto uit de grond.
Draai je om en doe Kogel Zaad! Riep Jos. Razendsnel draaide Treecko zich om en lanceerde Kabuto in de krater.
Spring er achteraan en doe nog eens Kogel Zaad! Riep Jos. Treecko sprong de krater in. Zoals verwacht deed hij Kabuto nog meer schade.
Steen Rand! Riep Brossil. Treecko werd door tientallen stenen verder van Kabuto af geworpen.
Doe Rock Blast! Riep Brossil.
Ontwijk en doe Absorbeer! Riep Jos. Behendig dook Treecko op de grond, stond weer op en deed een absorbeer aanval waardoor Kabuto werd uitgeschakeld en Treecko meer energie kreeg.
Je Treecko is sterk, maar kan hij ook mijn Anorith aan?, Zei Brossil. Kom eruit!
Anorith verscheen tegenover Treecko in de krater.
Steen Tombe! Riep Brossil. Treecko werd hoog in de lucht geschoten door uit de grond schietende rots punten.
Onderschep hem nu met Haal Neer! Riep Brossil. Terwijl Treecko viel werd hij uit de lucht gebeukt en schoof door het zand. Treecko is uitgeschakeld.
Hmm, Aipom laat je kunsten zien! Riep Jos. Aipom verscheen op een rots boven aan de krater.
Anorith doe Haal Neer! Riep Brossil weer. Zonder iets te zeggen sprong Aipom op en sloeg daarna Anorith terug de krater in met Focus Slag.
Spring boven de krater en doe Swift! Riep Jos.
Snel Steen Rand! Riep Brossil bezorgd. Anorith en Aipom werden beide hard getroffen. En ploften allebei uitgeschakeld neer in het zand.
Het was kort, maar je deed het geweldig., Zei Jos in zich zelf. Haal de 2e badge binnen Munchlax!
Laat ze maar een wat zien Cubone! Riep Brossil. Cubone stond te grommen naar Munchlax. Maar die lag te slapen en had er geen erg in.
Botknuppel! Riep Brossil. Cubone liep naar Munchlax en sloeg hem met zijn knuppel op zijn kop. Munchlax ontwaakte en was boos, dat hij zo uit zijn slaap gerukt werd, niet normaal.
Geef hem er van langs! Zei Jos lachend. Hij zij bewust niks, omdat Munchlax zelf ook wel wist dat hij Cubone wilde vermorzelen. Hij schoot Cubone met een Hyperstraal de hele gym door.
Sta op en doe Boemerang! Riep Brossil. Cubone stond dapper op en gooide zijn bot tegen Munchlax hoofd. Nu was hij helemaal pissig. Wit heet werd hij. Nee wacht, hij wordt echt wit! Hij evolueert!
Al snel stond er een geweldig grote (dikke) pokémon: Snorlax!
Lijfstraf! Riep Jos die in een deuk lag van het lachen. Snorlax liet zich voorover vallen boven op Cubone.
Nee!! Riep Brossil. Toen Snorlax omhoog kwam was Cubone uitgeschakeld.
Jos, je verdient net als Alex de 2e Torn Badge, gefeliciteerd. Zei Brossil glimlachend.
Yes, we hebben hem Snorrie! Riep Jos blij. Snorlax was ook blij en viel boven op Jos in slaap. Gelukkig kon hij hem nog snel terug doen in zijn pokéball.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.