Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure » Hoofdstuk 5 Episode 2

Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure

23 dec 2009 - 16:38

444

0

171



Hoofdstuk 5 Episode 2

Ze stapte de gym uit. Jos en Alex hadden beide hun 2e Torn Badge gewonnen.
Zo, die Snorlax van jou kan er wat van hoor. Zei Alex bewonderend.
Vind je? Vroeg Jos glimlachend.
Ja man, hij is super! Zei Alex.
Zullen we even wat gaan eten in het Trainers Centrum. Dan koop ik meteen nieuwe medicijnen en pokéballs en andere zooi die we nodig hebben. Stelde Sandy voor.
Doen we!

En toen sprong Electivire en schopte hij die Anorith de krater in. Hij was in 1 keer uitgeschakeld niet te geloven he.
Jos en Alex zaten wat na te praten over hun gym gevecht toen Sandy aan kwam lopen.
Jos ik heb net een telefoontje gehad van de mevrouw van de Daycare. Ze zei dat het Trainers Centrum in Atorn City East een apparaat bevat waarmee je pokémon kan overzetten. Vertelde Sandy.
Ja maar goed, als je daar al bent kan je net zo goed meteen ze afhalen bij het Daycare gebouw. Antwoordde Jos.
Dat is waar., Begon ze. Maar dan even iets anders. Ik wil zometeen de boot pakken naar Atorn City South, ze houden daar een oefen contest en daar wil ik aan meedoen. En, voordat je me onderbreekt, er zit een gym in Atorn City East, de laatste dus.
Vet cool dikke shit. Zei Jos.
Dat is jammer, ik ga naar Barror Town West. Ik wil daar iets onderzoeken., Zei Alex. Maar het is geheim wat ik ga doen.
Aha, oké. Dan nemen we afscheid hier. Zei Jos.
Ze namen afscheid. Daarna liepen ze naar buiten, daar namen ze nog een keer afscheid en ze gingen ieder een eigen kant op.
De boot vertrekt over 2 minuten. Zei Sandy.
Volgens mij loopt je horloge niet gelijk, want ik zie daar een boot varen. Zei Jos.
Oh shit! Riep Sandy wanhopig.
Grapje, we moeten op deze hier zo. Zei Jos lachend. Hij wees rechts van hem naar een klein cruise ship.
*&$%$^$%&%. Vloekte Sandy.
Haha, jij gelooft echt alles he. Zei Jos nog steeds lachend.
Ze stapte aan boord en gingen op een bankje zitten aan de zijkant van het schip.
Ze voeren langs veel verschillende water pokémon. Ze zagen af en toe een groep Lapras. En soms zagen ze een heleboel Gyarados. Als je over de railing keek zag je veel Luvdisc, Mantyke, Finneon en Lumineon zwemmen.
Wat een prachtig uitzicht, vind je niet Jos? Vroeg Sandy dromerig.
Wordt wakker aap! Zei ze boos. Jos lag te slapen terwijl zij van het mooie uitzicht genoot, en dat irriteerde haar.
Ah, ik droomde net dat ik mijn 2e Torn Badge won. Gaapte Jos.
Soms word ik echt moe van je. Zuchtte Sandy.
Mooi, dan kunnen we samen slapen. Zei Jos slaperig.
Een grootte zucht volgde. Ergens vond ze het toch wel grappig, maar ze wilde het niet laten merken.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.