Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure » Hoofdstuk 6 Episode 2

Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure

23 dec 2009 - 16:39

516

0

191



Hoofdstuk 6 Episode 2

Je deed het niet verkeerd Sandy. Zei Jos. Ze liepen over straat. Atorn City East is de bestemming. Dat is maar 5 minuten lopen vanaf het zuidelijke gedeelte van de gespleten stad.
Intussen liepen ze de stad weer uit. En zagen 2 kilometer verder de huizen al weer staan.
Ben je er klaar voor Jos? Vroeg Sandy nieuwschierig.
Ja, altijd hé. Lachte Jos.
Nou, wees voorbereid. Ik heb verhalen gehoord dat deze gymleader sterker is dan de andere. Waarschuwde Sandy.
Dat kan best, maar het gaat me lukken. Zei Jos zelfverzekerd.
Er verscheen ineens een jongen met een bril voor hen.
Jos, Sandy, mag ik een handtekening! Riep hij wanhopig.
Nee.
Oké, lator! Riep hij en was net zo snel weg als dat hij gekomen was.
Euhm, oké. Zei Sandy traag.
Ik zei het toch, ik ben geweldig. Loog Jos.
Ja dat klo lalala. Sandy brak haar zin af toen Jos naar haar keek. Ze bloosde en keek snel weg.
He, we zijn er. Ze begon snel ergens anders over. Het klopte wel, ze waren er al.
Meneer, weet u waar de gym is? Vroeg Jos aan een jonge gast die een poster stond te lezen.
Als je hem uit wilt dagen, moet je bij mij zijn., Zei hij. Ik ben Sloan, bereid je maar voor, tenzij je super goed bent.
Reken maar, waar is de gym? Vroeg Jos nog eens.
Hierzo, loop om het gebouw heen, ik had zin om de deur aan de achterkant te plaatsen. Lachte Sloan.
Ze liepen om het gebouw heen, en betraden de gym. Ze stapte op een harde rotsgrond. Op het strijdveld dat ook vol stond met rotsen. Dit keer zat er een ronde bak water in het midden. Hij zat in de grond en was zo te zien vrij diep.
Oké, ik ben klaar, jij ook Sloan? Vroeg Jos net alsof hij de gymleader is.
Kom maar op, je mag 3 pokémon gebruiken , nu Gabite! Riep Sloan.
Maak hem af Aipom. Riep Jos. Aipom sprong van zijn hoofd.
Gabite Luchttroef! Riep Sloan.
Spring in het water snel! Riep Jos. Aipom sprong net voor Gabites aanval het water in waadoor hij mistte.
Oké, Swift! Riep Jos. Aipom dook weer op uit het water en met een snelle beweging schoot hij Gabite uit de lucht.
Dat had ik niet van je verwacht Jos., Zei Sloan. Gabite Drakenadem!
Aipom zag geen kans om te ontsnappen. Hij werd geraakt en stuiterde over de rots vloer.
Gabite doe Luchttroef! Riep Sloan. Gabite zoefde door de lucht, op Aipom af.
Dubbel Team! Riep Jos gauw. Aipom vertienvoudigde zichzelf en Gabite koos de verkeerde kloon.
Val hem in de rug aan met Focus Slag! Riep Jos. Gabite werd hard neer geslagen en had moeite om verder te vechten.
Probeer Dubble Edge! Riep Sloan waardoor het galmde in de zaal.
Duik weg! Riep Jos. Aipom dook snel achter een rots. Gabite was ook snel en volgde Aipoms beweging, maar daardoor crashte hij tegen een rots, en was hij uitgeschakeld.
Oké, dat had ik helemaal niet verwacht., Zei Sloan verrast. Ik ben benieuwd of je ook Pupitar kan verslaan, kom op! Pupitar maakte een sterke indruk. Dit wordt lastiger voor Jos. Zolang hij met Focus Slag aan kan vallen zou het misschien kunnen lukken, maar wie weet.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.