Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure » Hoofdstuk 6 Episode 3

Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure

23 dec 2009 - 16:40

490

0

195



Hoofdstuk 6 Episode 3

Pupitar doe Steen Rand! Riep Sloan. Aipom werd hard geraakt en viel achterover in het water.
Kom eruit! Riep Jos. Maar Aipom kwam niet uit het water.
Oh, wat nu? Vroeg Jos zich wanhopig af.
Pupitar doe nog eens Steen Rand! Riep Sloan die gewoon verder ging met het gevecht
De stenen schoten het water in en je hoorde zachte plofjes van onder water.
Aipom kwam uitgeschakeld weer boven drijven.
Oh Aipom, goed gevochten. Zei Jos teleurgesteld. Kom op Treecko geef hem er van langs!
Pupitar doe IJzerwering! Riep Sloan. Pupitar begon te glimmen.
Kogel Zaad! Riep Jos. Treecko schoot zijn aanval af. Maar zag hem afketsen op Pupitar, het had 0,0% effect.
Haha, Pupitar Rock Blast! Riep Sloan. Pupitar handelde snel en schoot 3 stenen op Treecko die enigsinds verward weer op stond.
Nu is onze kans, sla toe met Absorbeer! Riep Jos. Treecko zoog energie uit Pupitar en laadde de zijne er mee op.
Goed werk, nu Kogel Zaad! Riep Jos.
IJzerwering! Riep Sloan. Pupitar glom weer, en weer ketste de aanval van Treecko af.
Pupitar Haal Neer! Riep Sloan. Pupitar schoot op Treecko af.
Sla hem weg met je staart! Riep Jos. Treecko draaide rond en sloeg Pupitar uit de lucht. Hij belandde in het water en was uitgeschakeld.
Zo zo, Pupitar keer terug., Zei Sloan die onder de indruk was. Kabutops kom eruit!
Oké, tegen een Kabutops zijn we nog steeds in het voordeel. Bedacht Jos.
Ik begin, Kabutops doe Hak! Onderbrak Sloan.
Kabutops begon met zijn lange mes armen te hakken naar Treecko, die gelukkig alles kon ontwijken.
Tijd om serieuze schade aan te brengen Treecko, Energie Bal! Riep Jos. Treecko vuurde de bal op Kabutops, maar helaas kon hij de bal kapot slaan met zijn messen.
Nu Furie Slag! Riep Sloan. Dit keer hakte hij Treecko wel in de pan, hij had er veel schade aan opgelopen.
Treecko Absorbeer! Riep Jos.
Doe Hak! Riep Sloan. Treecko was bezig met Absorbeer, maar Kabutops verzette zich en schakelde Treecko uit met een hak aanval.
Oké, Cyndaquil! Riep Jos.
Muhaha, ik wil wel eens zien wat dat kleintje allemaal kan uithalen. Glimlachte Sloan.
Oké, laat hem je Vlammenwerper zien! Riep Jos. Cyndaquil spoot zoveel vuur dat Kabutops nergens meer te zien was.
Oh!, Zei Slaon geschrokken. Dat had ik niet verwacht. Kabutops herstel je, doe Hak!
Ontwijk en doe Rookgordijn! Riep Jos. Cyndaquil sprong opzij en spoot Kabutops ogen en het hele veld onder de zwarte rook.
Goed, nu Haal Neer! Riep Jos. Ze hoorde een plons. Toen de rook optrok zagen ze Kabutops op het water drijven, uitgeschakeld.
Je hebt me verrast Jos, en daarmee heb je volledig terecht de 3e Torn Badge gewonnen. Zei Sloan. En succes in de Torn League.
Dankje Sloan. Zei Jos met een brede glimlach.
Oké goed gedaan!, Zei Sandy opgetogen. Zullen we snel naar Atorn City North gaan? Ik kan niet wachten tot het Contest en ik wil mijn pokémon terug.
Is goed.
Ze verlieten de gym, en liepen de straat uit. Daar lagen de boten die op en neer voeren naar het noordelijke gedeelte. Een reis van 10 minutjes maar.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.