Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure » Hoofdstuk 7 Kwalificatie!

Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure

23 dec 2009 - 16:40

406

0

197



Hoofdstuk 7 Kwalificatie!

Jos en Sandy zaten op de boot naar Atorn City North. Nog maar 1 minuut en Sandy kon zich gaan klaarmaken voor het Contest.
Oh, we zijn er bijna, nog heel even Aipom. Zei ze gespannen.
Je gaat toch niet sprinten als we aan wal zijn of wel? Vroeg Jos.
*Ding-Dong* Zoef, weg was ze.
O man, ik wist het. Zuchtte Jos die ook maar ging rennen om haar bij te houden.
Hij kwam al dichter in de buurt van haar maar ze rende echt hard.
Wacht even! Riep Jos.
Ik wil als eerste er zijn! Riep ze terug. Toen ze voor de Contest hal stonden was er inderdaad nog niemand.
Wohoo! Ik ben de eerste! Riep ze blij.
Euh, dat is niet heel vreemd, lees dit eens. Jos wees op de gesloten deur van de hal waar een briefje op hing.

Contest verplaatst
Over 1 week om 12:00 aanwezig
B.V.D
Contest Directie

..
Euhm, mag ik iets voorstellen Sandy? Vroeg Jos voorzichtig.
..
Ik wil naar de Torn League gaan, daar zouden we toch al heen gaan. Zei Jos.
Hm. Antwoordde Sandy.
Ãâ°én ding is zeker, het wordt vast een gezellige trip. Lachte Jos.
Doei! Riep Sandy ineens opgetogen. Ze sprintte ervandoor.
Waah! Jij bent ook niet te voorspellen he! Riep Jos en rende achter haar aan. Toen hij haar om de hoek volgde stonden ze voor de Daycare.
Oja, we zouden onze pokémon ophalen. Wist Jos ineens weer.
Op dat moment ging de schuifdeur open en kwam de vrouw die ze eerder ontmoet hadden naar buiten. Ze had hun al zien aankomen.
Hallo, goed jullie te zien. Jullie pokéballs heb ik laatst over gekregen van Prof. Leaf. Zei ze.
Hoi, bedankt dat je er voor gezorgd hebt. Zei Sandy blij. Achter de vrouw ging de schuifdeur weer open en kwam er een meisje van hun leeftijd naar buiten met haar handen vol pokéballs.
Asjeblieft. Zei ze. Ze gaf de pokéballs aan Jos en Sandy.
Dankje., Zei Jos. Kom eruit! Jos zijn Yanmega, Charizard, Glaceon, Bulbasaur en Squirtle verschenen uit hun pokéball en waren blij om Jos weer te zien.
Datzelfde gebeurde bij Sandys Espeon, Cleffa, Togetic en Butterfree.
Ze zijn weer blij om jullie te zien denk ik. Zei de vrouw glimlachend. Er riep iemand uit de daycare.
Ik kom al! Riep het meisje ongeduldig. Sorry, maar ik moet hem weer eens helpen.
Het is goed, bedankt voor de hulp. Zei de vrouw terwijl het meisje alweer achter de schuifdeuren was verdwenen.
Goede reis verder! Wenste ze Jos en Sandy toe. Die bedankte haar nogmaals voor alle moeite en vertrokken naar de Torn League!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.