Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure » Hoofdstuk 7 Episode 2

Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure

23 dec 2009 - 16:41

587

0

173



Hoofdstuk 7 Episode 2

Hoe is de route naar de Torn League? Vroeg Sandy aan Jos. Ze liepen op het moment al een heel groot stuk van Atorn City North af.
Ãâ°én stuk rechtdoor.Antwoordde hij. Het is alleen maar gras grond waarover we reizen dus dat valt allemaal reuze mee.
Sandy zuchtte opgelucht. Het was inderdaad niet een moeilijke route. Er zaten geen pokémon en je hoeft alleen rechtdoor te lopen. Maar halverwege merkte Sandy iets op.
Kijk eens, een bloemenveld! Zei ze verbaasd. Ze wees op een klein veld met bloemen dat tegen de bergwand aan stond.
He ja! Zei Jos die ook verbaasd was dat er in dit gebied een veld bloemen stond.
Wacht eventjes ik moet even er heen. Zei Sandy opgetogen. Ze liep naar de bloemen en rook er aan eentje. Ineens sprongen er een hoop wezentjes tussen de bloemen uit, Sandy schrok zich dood en viel achterover in het gras.
Waah! Riep ze bang. Wat zijn dat!?
Wow! Dit is heel bijzonder! Riep Jos verbaasd.
Wat is er dan? Vroeg Sandy verward terwijl ze weer was opgestaan.
Dit zijn Shaymin, die zijn zeer zeldzaam! Riep Jos blij. De Shaymin liepen om de bloemen heen en speelde met elkaar. Ze zagen er gelukkig uit.
O, oke dan. Zei Sandy.
Ik wil er graag een vangen, maar ik heb geen zin om met ze te vechten. Zei Jos.
Sandy stootte Jos aan Ben je bang? Zei ze plagerig.
Nee, ik wil ze geen pijn doen. Zei Jos.
Mm, natuurlijk. Zei Sandy lachend. Ze liep alvast vooruit want de stadions van de Torn League waren zichtbaar!
Jos liep achter haar aan. Nadat hij zijn laatste blik op de Shaymin had geworpen.
Uiteindelijk kwamen ze aan bij de Torn League. Voor de muren die het gebied van de league afschermden stond een korte rij. De rij leidde naar de ingang. Bij de ingang was een balie waar je je moet inschrijven, of als toeschouwer kaartjes moet kopen om binnen te mogen.
Eindelijk zijn we er, ik ga winnen! Zei Jos tegen zichzelf. Toen hij dat zei keken alle wachtende mensen met een vreemde blik in zijn richting. Jos merkte het niet want hij was te geconcentreerd op zichzelf. Wachtend in de rij zag Sandy een bordje hangen.
Oh, een kaartje kost 25 euro, dat heb ik wel. Mompelde ze. Jos betaalde toch altijd, haha.
Zei je iets? Vroeg Jos die zich even met iets anders dan zichzelf bezighield.
Nee niks, ik was even aan het denken over de prijs van de kaartjes, ofzo. Verzon ze snel.
Oke dan, he, weet je.. Begon Jos.
Hallo, jij doet mee? Vroeg een vrouw achter de balie. Jos schrok en draaide zich om toen hij werd aangesproken.
Euh, ja. Ik wil meedoen ja. En zij komt kijken. Zei Jos.
Oke, je kunt je naam en gegevens op die formulier invullen. Nadat je je badges hebt laten zien Zei de vrouw terwijl ze een papier en pen aan Jos gaf. Jos haalde snel zijn badges uit zijn tas en vulde snel het papier in en gaf het weer terug.
Goed, ik zal even de informatie uitleggen: Je slaapt in Verblijf 4, dat is het gebouw dat het dichtst bij de zee ligt. Om mee te doen aan de Torn League moet je jezelf kwalificeren. Jouw wedstrijd is over een kwartier. Je doet 2 rondes. Als je jezelf hebt gekwalificeerd kom je in de 2e ronde. Na de 2e ronde komt de kwartfinale, dan de halve finale en dan de echte finale. Legde de vrouw uit.
Oke, alles is duidelijk! Zei Jos verheugd en liep verder. Sandy haastte zich met haar kaartje kopen en rende snel achter Jos aan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.