Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure » Hoofdstuk 8 Laatste krachtmeting?

Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure

23 dec 2009 - 16:42

570

0

200



Hoofdstuk 8 Laatste krachtmeting?

Jos staat in de 2e ronde van het kwalificatie toernooi. Zijn tegenstander is een meisje genaamd: Lilly. Het gevecht kan elk moment van start gaan, maar het speelveld moet als eerste nog klaar worden gemaakt.

Oké dames en heren! Riep de omroeper. We gaan nu het speelveld bekend maken!
Er rezen weer een paar bomen op. Daarnaast kwamen er een heleboel rivieren tevoorschijn met 1 hoofdmeer in het midden. Tot slot verschenen er donkergroene plassen in het veld, tussen de bomen. Dat moet drijfzand zijn. Mompelde Jos. Hij had inmiddels behoorlijke koppijn gekregen van het drinken en de klap van Sandy.
De regels zijn simpel. Vervolgde de omroeper. Je mag 2 pokémon gebruiken, de eerste die al zijn tegenstanders pokémon heeft uitgeschakeld wint, en is gekwalificeerd voor de finales!
Als iedereen klaar is zeg ik: start het gevecht! Blauw hoek begint!
De blauwe hoek is de hoek waar Lilly staat, dit kan goed uitpakken voor Jos.
Oké kom er uit Mantine! riep Lilly. Mantine zweefde uit zijn pokéball en landde in het grote meer.
Ja shit, daar heb ik dus niet veel op. Dacht Jos. Euh, Cyndaquil! Jos liet Cyndaquil beginnen, heel erg dom! Misschien heeft hij teveel gedronken?
Oh shit, dat is fout, nu kan ik zeker niet meer terug? vroeg Jos verward.
Nee sorry, je moet het hier mee doen! klonk het uit de stadionspeakers.
Haha, Mantine duik onder water! Riep Lilly.
Ga rond rennen! riep Jos, die zelfs serieus klonk. Cyndaquil zigzagde door de bomen.
Mantine Water Pulse! Riep Lilly.
Duik weg! Riep Jos. Cyndaquil dook opzij, maar landde in het drijfzand.
Ah fijn, probeer iets met je vlammen, of spring, of zoiets. Jos wist het ook niet meer.
Val aan met Water Pulse! Riep Lilly, Mantine was nu preciezer, en maakte een mooie treffer. Cyndaquil was heel erg verzwakt, en kon nog steeds niet weg uit het drijfzand.
Probeer een Vlammenwerper! Riep Jos.
Waterpistool! Riep Lilly. Mantine sprong weer op uit het water. Hij vuurde een waterpistool af, en verdampte Cyndaquils vlammen. Daarbij werd Cyndaquil uitgeschakeld.
Oh nee, ik heb nog 1 pokémon! zei Jos gefrustreerd tegen zichzelf. Kom op, hij moet sterk genoeg zijn om 2 pokémon aan te kunnen, en het type moet in het voordeel zijn. Het enige wat ik kan bedenken is Bulbasaur.
Dat zou best goed kunnen uitpakken. Laten we kijken wat er gebeurd
Kom eruit Bulbasaur! Riep Jos. Val een met mesblad!
Mantine was een beetje verrast door de snelle aanval van Bulbasaur, gelukkig voor Jos heeft hij al veel schade.
We pakken hem dubbel zo hard terug Mantine, doe Vleugel Aanval! Riep Lilly met een glimlach.
Vleugel Aanval?? Riep Jos verbaasd. Kijk uit dit kan hard aankomen! Ontwijk!
Bulbasaur was echter niet snel genoeg. Vleugel Aanval is een vlieg-type aanval, en heeft ook veel effect op Bulbasaur.
Oké, ik weet al iets. Bedacht Jos. Gooi drijfzand naar Mantine met roede! Tot zijn verbazing werkte het, Mantine heeft geen armen, dus hij kan het er alleen uit zijn ogen krijgen als hij in het water dook.
Benut de tijd met Zonnestraal! Riep Jos gespannen. Bulbasaur trok wit licht naar zich toe. Hij laadde een krachtige zonnestraal op.
Mantine kom uit het water en val aan! Riep Lilly snel. Mantine sprong op uit het water, alleen het drijfzand zat nog half voor zijn ogen. Hij vuurde een waterstraal af. Bulbasaur was nog niet klaar met laden, maar zag de straal hem op een haar na missen.
Maak het nu af!! Riep Jos. Bulbasaur schoot de straal op Mantine, die niks kon doen en was nu uitgeschakeld.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.