Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pirates Of The Caribbean » Afstammeling » Spagetti?

Afstammeling

24 dec 2009 - 13:20

166

5

248



Spagetti?

@Romana: Dat was die Ragetti, zo'n vervloekte gast uit deel 1. Bemmannignslid van de Black Pearl. (Die zonder z'n oog...)

De man had zijn oog te pakken gekregen, en likte hem schoon. Naast me hoorde ik Rose kokhalzen. De man propte zijn oog weer terug.
'Zo schone dames,' zei hij, 'laten we gaan.' Hij stak zijn armen uit naar ons. We verroerde ons niet, en hij zuchtte.
'Jullie mamsies hebben jullie zeker geleerd om niet met vreemden mee te gaan?' Rose knikte bijna onzichtbaar.
'Nou, ik ben Ragetti, en jullie zijn Turner en McEwan. Zo nu ben ik niet meer vreemd. Kom nou maar, Mr.Turner en de kapitein wachten..' Ik vroeg me af wie die Spagetti bedoelde met Mr. Turner en De kapitein.
Toen we nog niet bewogen, zuchtte hij en staptte op ons af, en greep ons bij de arm. Rose slaakte een gilletje, en ik moest mijn fiets wel loslaten.
Toen sprong Spagetti in de fontein. Tot mijn verbazing, was die veel te diep voor een fontein. Ineens was het net alsof ik een klap tegen mijn hoofd kreeg, en raakte ik buiten westen.


Reacties:


Andrea
Andrea zei op 1 okt 2013 - 19:24:
woehoe... nou wordt het echt spannend ^^


Rebella
Rebella zei op 27 jan 2012 - 16:16:
-...ERROR-- Geen reactie mogelijk.
Door naar het volgende hoofdstuk!


Rebella
Rebella zei op 27 jan 2012 - 16:16:
-...ERROR-- Geen reactie mogelijk.
Door naar het volgende hoofdstuk!


xCOOKIECHAN
xCOOKIECHAN zei op 25 dec 2009 - 20:40:
Sneeel verder!Laat me weten als er een nieuwe is!


LadyLondon
LadyLondon zei op 23 dec 2009 - 16:59:
ahahahaa. Oh my Ragetti was altijd sooo waayy coooler dan Pintel. x'3 het is Awesome met zijn oog uiteidnelijk vliegt er een vork inn en dat is geniaal. En Barbossa likt 'em uiteindelijk ook af en propt em daarna weer in zijn oogkas geweldig gewoon :3
NorringtonenBeckettblijvendeawesummisthen
Whii
Leuk
<3