Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Justin Bieber] Justin! » hoofdstuk 2

Justin Bieber] Justin!

23 dec 2009 - 17:01

311

0

188



hoofdstuk 2

In mijn broekzak trilde wat, het was mijn mobiel. ‘’Met Tess’’ zei ik op een geïrriteerd toon. ‘’Met azra! Schat, ik moet je wat vertellen!’’ Zei Azra vrolijk, het moet wel een hele belangrijke iets zijn, anders zou ze niet zo vrolijk zijn. ‘’Vertel!’’ Zei ik opgewonden. Ik liep naar boven en plofte neer op mijn bed. ‘’Je gaat toch in Badingston wonen?’’ zei ze vragend. ‘’Ja, hoezo?’’ zei ik, ik keek naar mijn plafond, ik zou het hier missen. ‘’Justin bieber gaat in Badingston wonen!’’ zei ze hard. Auwch, men oor doet er van pijn, het dringt me nu pas door wat ze zei. GAAT JUSTIN BIEBER IN MIJN TOEKOMSTIGE DORPJE WONEN?. ‘’TESS, BEN JE ER NOG? TESS WAT IS ER!’’ Ik hoorde Azra der stem schreeuwen door mn telefoon. ‘’DAT MEEN JE NIET, KOMT HIJ ECHT IN MIJN DORPJE WONEN?’’ Schreeuwde ik. ‘’HOE WEET JIJ DAT TROUWENS?’’ Voegde ik schreeuwend toe.’’IK LAS HET VIA TWITTER!’’Zei ze opgewonden. ‘’OH MY GOD, DIT IS TOCH GEWELDIG!? WE PRATEN STRAKS VERDER MET CHARLOTTE. IK MOET NU VERDER GAAN INPAKKEN, DOEI! TOT ZO METEEN’’ schreeuwde ik nogsteeds. Ik ben nu vet hyper. Ik rende naar beneden, en omhelsde mijn moeder. ‘’MAM, BEDANKT DAT WE NAAR AMERIKA GAAN!’’ zei ik blij. ‘’En nu ben je opeens heel blij..?’’ Zei ze lachend. ‘’JA! WANT JUSTIN BIEBER GAAT OOK IN BADINGSTON WONEN!’’ Zei ik vrolijk. Ik maakte een vreugde dansje. ‘’Aha, goed dat je het toch leuk vind’’ zei ze lachend. ‘’leuk vind? Ik vind het GEWELDIG’’ zei ik vrolijk. Ze schudde lachend haar hoofd. Na ongeveer 10 minuten was ik gekalmeerd. Ik pakte mijn mp3-speler, ik stopte mijn oordopjes in mijn oren. Ik luisterde naar ‘One time’ van Justin, hij kan zo goed zingen. Ik pakte 2 vazen en wikkelde ze in papier, en legde ze in een doos, zo ging het een tijdje door.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.